groetjes anouk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marlo schreef:vind het ook een beejte flauw om allemaal zo te reageren. Er zijn een heleboel mensen die tegenwoordig hun pony/ paard leren steigeren, en veelal zijn deze op een zeer paard vriendelijke manier bezig. Dus waarom deze overdreven reacites?
Wanneer iemand laat zien dat zijn paard/ pony kan steigeren dan zegt iedereen, o wat knap! en als iemand vraagt hoe het moet, dan raad iedereen het ineens af? erg kinderachtig.
Idd gewoon even goed zoeken op internet naar vrijheidsdressuur, zijn meerdere mensen/ site's waar ze allemaal oefeningen uitleggen stap voor stap.
Acer1 schreef:ik vind het best flauw dat iedereen zegt dat je er niet aan moet beginnen. Het moet toch ergens beginnen ?
marlo schreef:vind het ook een beejte flauw om allemaal zo te reageren. Er zijn een heleboel mensen die tegenwoordig hun pony/ paard leren steigeren, en veelal zijn deze op een zeer paard vriendelijke manier bezig. Dus waarom deze overdreven reacites?
Wanneer iemand laat zien dat zijn paard/ pony kan steigeren dan zegt iedereen, o wat knap! en als iemand vraagt hoe het moet, dan raad iedereen het ineens af? erg kinderachtig.
Idd gewoon even goed zoeken op internet naar vrijheidsdressuur, zijn meerdere mensen/ site's waar ze allemaal oefeningen uitleggen stap voor stap.
Cassidy schreef:En voor degenen die de topics niet gaan doorlezen:
FILMPJE!
http://www.youtube.com/watch?v=VUyvy_8HNEQ
EEN PAARD LEREN STEIGEREN IS NIET STOER EN KAN LEVENSGEVAARLIJK ZIJN!
EN EEN PAARD KAN HET ZEER ZEKER TEGEN JE GAAN GEBRUIKEN!
(Sorry, ja ik loop te schreeuwen, maar ik heb de indruk dat de boodschap anders niet overkomt. Bekijk het filmpje, en realiseer je dat die man een hele goede beschermengel heeft gehad)