Het vorige baasje van Misty is vorige week op zoek gegaan naar Misty, ze heeft gebeld met BM stables. Deze wisten precies te vertellen van wie ze Misty hadden gekocht, maar deden een beetje vaag over aan wie ze de pony hebben doorverkocht. Ze zou met een groep pony's en paarden ergens naar Noord Holland zijn verkocht, misschien naar een manege oid.. Aangezien het een pony is die geen stap verkeerd zet..

Wat ik verder weet is dat ze is verkocht als Z2 pony (terwijl ze dat 8 jaar geleden voor het laatst heeft gelopen bij mij..
) Het is dus een merrie, bijna helemaal wit inmiddels, 1,50 m. en erg braaf. Ze is nergens bang voor, behalve voor trekkers en vrachtwagens.. Verder heeft ze altijd behoorlijk behang aan dr benen.Foto's zijn al een aantal jaren oud, maar de foto's die BM stables heeft gemaild mag ik niet gebruiken

De rest van de foto's staan in dit topic >> [HAW] Me oude pony = logeren >> Los in de bak!!
Let op! Hier is ze dus nog vliegenschimmel, inmiddels is ze zo goed als helemaal wit!
Ooit waren wij ook zo creatief