[PG] Misty, +-15 jaar oude schimmelmerrie, 1.50 m.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[PG] Misty, +-15 jaar oude schimmelmerrie, 1.50 m.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 10:34

Ik ben dus op zoek naar mijn vroegere pony Misty. Begin dit jaar kreeg ik een mailtje van dr toenmalige baasje dat ze Misty verkocht had. Ze is toen verkocht naar een vrouwtje wat er recreatief mee wou rijden. Bij dat vrouwtje bleek ze niet helemaal goed te zijn na een paar weken en dat vrouwtje heeft Misty toen ingeruild bij BM stables (Stal Doorstap >> http://www.bmstables.nl/)
Het vorige baasje van Misty is vorige week op zoek gegaan naar Misty, ze heeft gebeld met BM stables. Deze wisten precies te vertellen van wie ze Misty hadden gekocht, maar deden een beetje vaag over aan wie ze de pony hebben doorverkocht. Ze zou met een groep pony's en paarden ergens naar Noord Holland zijn verkocht, misschien naar een manege oid.. Aangezien het een pony is die geen stap verkeerd zet.. Lachen

Wat ik verder weet is dat ze is verkocht als Z2 pony (terwijl ze dat 8 jaar geleden voor het laatst heeft gelopen bij mij.. Clown ) Het is dus een merrie, bijna helemaal wit inmiddels, 1,50 m. en erg braaf. Ze is nergens bang voor, behalve voor trekkers en vrachtwagens.. Verder heeft ze altijd behoorlijk behang aan dr benen.

Foto's zijn al een aantal jaren oud, maar de foto's die BM stables heeft gemaild mag ik niet gebruiken Lips are sealed

Afbeelding

Afbeelding

De rest van de foto's staan in dit topic >> [HAW] Me oude pony = logeren >> Los in de bak!!

Let op! Hier is ze dus nog vliegenschimmel, inmiddels is ze zo goed als helemaal wit!

Anoniem

Re: [PG] Misty, +-15 jaar oude schimmelmerrie, 1.50 m.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:16

Inmiddels heb ik ook dr chipnummer gevonden. Dat is: 528210001001788

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:24

wij hebben wel een misty die een schimmel is op onze manege staan ze was eerst van de manege maar nu is ze een eigenpaard en word vooral in het bos gerden weet niet hoe oud ze is maar kan het wel na vragen als ik daar weer ben en foto maken voor je ze staat als het er in op manege nieuw amstelland en dat is vlak bij amsterdam

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:25

aleen in dat topic zeg je dat ze 17 is hoe oud zou ze nu zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 17:27

Oo als je dat zou willen doen super! Hoe lang is ze daar al dan? Want dit speelt nu ongeveer 2 à 3 maanden..

Ik heb haar in 1996 gekocht en toen werd ze 6-8 jaar oud geschat.. Dan zou ze nu dus rond de 20 moeten zijn.. Euhm foutje dus in de titel hihi Knipoog

leo_nore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 18:25

Dit is niet de Misty van nieuw amstelland, die is namenlijk al in de 30 en staat daar al een hele tijd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 18:37

Haha ben er ook wel al achter dat er veel schimmels zijn die Misty heten Tong uitsteken Ooit waren wij ook zo creatief Knipoog

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 21:12

jah darom vroeg ik ook hoe oud ie was en neej als het zo kort speelt is het hem niet sorry!

Benji_kady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 11:36

Als je chipnummer invoert bij www.chipnummer.nl zie waar ze is ingeschreven.Misschien kun je hun bellen mailen oid?
Neem aan dat paspoort naar nieuwe eigenaar is.Met beetje geluk is paspoort overgeschreven naar nieuwe eigenaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 11:39

Mmm bedankt Benji, maar er staat alleen wat de uitgevende instantie is (de KNHS dus) en ik kan me niet voorstellen dat er nu al een nieuwe startkaart bij is aangevraagd... Ik kan natuurlijk altijd een keertje bellen met de KNHS.. Ja

Benji_kady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 11:47

Proberen kan,nee heb je..

Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 11:32

Waar stond ze eerst? PB?

Samsa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 21:02

Volgens mij staat ze nu te koop of is ze verkocht. wacht ik zoek eeffe een link

ze staat niet meer op de site waar ik haar op heb zien staan maar waarschijnlijk heb je een grote kans dat ze in zeeland staat nog vragen pb me xD

ja maar zij was het echt die op de site waar ik haar gezien had
Laatst bijgewerkt door Tanja op 12-06-08 07:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, plaats aub alles in 1 post en vergeet je iets? Gebruik dan de editknop!