[PG] Berrit - Ong. Half Arabische merrie!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[PG] Berrit - Ong. Half Arabische merrie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:39

Nou, ik denk dat ze inmiddels half bejaard moet zijn, maar ik probeer het toch maar;
mijn moeder heeft vroeger paarden gehad, 2 om precies te zijn. Tamara is de moeder van Berrit. Van tamara weet ik al zeker dat ze dood is, is niet bevestigd maar dan moet ze wel heel oud zijn. Berrit is van 2 witte ouders, dus zeer waarschijnlijk is zij ook wit. Ze is van de hengst John Peter, die van Neptune x Poseidon is.

Wie o wie kan mij hiermee helpen?.

Ik heb helaas geen foto's, want het is al zo lang geleden > heb alleen foto's dat ze nog veulen is, hebben julie niet zo veel aan. Dus als iemand een merrie heeft, een witte, met John peter x Tamara, alsjeblieft, neem contact op ?!

Ik zou het namelijk erg vinden samen met mijn moeder haar een bezoekje te komen brengen Lachen

Ze stond bij mijn moeder in Schoorl, vanavond kan ik er wel achter komen waar ze naartoe is verkocht vanuit mijn moeder. Denk niet dat het paard daar nu nog steeds is, maar je weet maar nooit zeker.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 18-03-08 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, gebruik aub de editknop!

littleloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 15:25

hallo, misschien wel erg late reactie, maar de merrie Berrit van de hengst John Peter is een aantal jaren van mijzelf geweest. ik was toen 15 jaar dat is inmiddels dus al 22 jaar geleden. wij hebben haar verkocht aan een meisje die eerst inde buurt van alkmaar woonde en daarna verhuisd is naar schoorl. Berrit was idd een schimmel merrie en toen ik haar kreeg was ze 3,5 jaar oud ik heb haar denk ik 4 jaar gehad en ook wedstrijden mee gereden. ik ben met haar tot de M2 gekomen misschien is het dezelfde ik hebnog wel foto's van haar, maar niet digitaal. als je het leuk vindt kun je contact met me opnemen via pb.

groetjes