[PG] Donkerbruin/zwarte Dravermerrie Billy Jean (NB?)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[PG] Donkerbruin/zwarte Dravermerrie Billy Jean (NB?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 11:31

Ik ben mede voor mijn zus op zoek naar deze Draver merrie. Tot januari 2007 was ze manegepaard op manege Kalverhoek in Wijdewormer (Noord-Holland). Toen de manege pensionstal werd is ze verkocht aan een gezin en bleef ze op Kalverhoek staan. Mijn zus heeft haar toen een tijdje verzorgd. Tot mijn zus op een dag een telefoontje kreeg dat Billy verkocht was naar Noord-Brabant. Dit is ong. een half jaar geleden. Ze heeft nog een aantal keren contact op proberen te nemen met de oude eigenaren over hoe het met Billy ging maar ze heeft helaas nooit meer iets van ze gehoort. Wie weet waar Billy is?

Paar feitjes:

- Draver
- Merrie
- Ergens tussen de 15 en 20 jaar oud meen ik
- 2 witte vlekjes aan de rechterkant van de schoft
- Slechte heupen
- Toen ze naar Brabant ging had ze iets aan haar benen (spier/ hoefbevangen?)
- Braaf maar eenkennig, en soms bang paardje

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: [PG] Donkerbruin/zwarte Dravermerrie Billy Jean (NB?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 09:55

*Even een schopje*

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:20

Hallo,

Weet je haar echte naam ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:22

Hoi!

Volgens mij is dat gewoon Billy Jean. Ken geen andere naam van dr.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 13:29

Ik ken haar wel maar toen stond ze nog op de Kalverhoek. Ik kan je helaas niet verder helpen met een recenter adres.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:08

Kan Annemiek je niet verder helpen, die weet vaak veel over de voormalige manegepaarden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 17:08

Echt waar, mag die ook wat zeggen van Leo dan? Ja ik kom er nooit meer eigenlijk.. zal eens aan een vriendin vragen.. Lachen

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 22:00

ik weet zeker dat annemiek het ook niet weet. en waarom zou ze niks mogen zeggen van leo?
maar billy is zeker rond de 25 jaar oud. echt niet jonger.
ze heeft bij ons op stal die naam gekregen. hoe ze vroeger heette weten we niet. ze is ooit gekocht van een handelaar als het goed is in de periode dat de manege van rena en patrick holthaus was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 10:55

25 al? Okee. Naja omdat Leo nooit iets losliet over waar paarden heengingen tegen manegeklanten. Henk en Naomi etc. zeiden ook nooit iets. Dat ze er heel lang stond weet ik wel, voor Leo iig. Ja Want ik kwam er vanaf m'n 6e en toen stond ze er al. Dat is alweer 12 jaar geleden. Dan moet ze ook idd wel ouder zijn ja. Als dit niet dr echte naam is wordt het moeilijk zoeken natuurlijk.. Maar iemand moet toch wel weten waar Billy heenverkocht is door dr laatste eigenaren op Kalverhoek?

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:30

wij konden ook bijna nooit zeggen waar ze heen gingen. toen ze allemaal verkocht werden was het aan lesklanten bij ons, maar als die ze doorverkochten.. tja dan weet je het ook niet meer.
sorry maar ik denk dat dit moeilijk te achterhalen is en misschien is dat ook maar beter zo.

Humphry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:33

Zoek even bij de bokt 'zoeken' optie..ik heb tig topics gelezen afgelopen dagen MAAR er staat me iets bij van een dravertje met de naam Billy Jean...als je bij zoeken Billy Jean intypt...krijg je mischien een topic waar ze in kan staan?!!?

Mensen ik zoek ook mijn oude verzorgpony!! Kan iemand me helpen??????

[OV] Smart,New Forest Ruin 9 jaar

BillyJean

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:41

Als je de zoekfunctie gebruikt kom je waarschijnlijk bij mij uit, mijn paard heet ook Billy Jean maar dat is een bonte merrie van 13 jaar, geen overeenkomst dus, alleen de naam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 10:21

Ach fique als ze er niet meer is willen we dat ook weten, waarschijnlijk is dat 'm ook. Want ze had een peesblessure toen ze 'verkocht' werd. Maar áls ze nog leeft willen we dat natuurlijk ook weten, gewoon weten waar ze is. Zoekfunctie heb ik natuurlijk al gebruikt, google zelfs. Lachen

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:52

Juul schreef:
Ach fique als ze er niet meer is willen we dat ook weten, waarschijnlijk is dat 'm ook. Want ze had een peesblessure toen ze 'verkocht' werd. Maar áls ze nog leeft willen we dat natuurlijk ook weten, gewoon weten waar ze is. Zoekfunctie heb ik natuurlijk al gebruikt, google zelfs. Lachen

ik bedoel meer dat ik denk dat ze nog wel leeft, maar het is soms niet leuk om te weten hoe het gaat of hoe ze er uit zien. dan kan het soms maar beter een goede herrinering blijven met hoe ze was. maar iig succes nog met zoeken.

marlijda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:08

hallo

ik denk dat wij uw Billy Jean hebben gevonden.
wij zijn nu de nieuwe eigenaressen.
we hebben haar gekocht in een manege in Velddriel.
ze heeft het hier erg goed naar haar zin.
zou u ons meer kunnen vertellen over Billy Jean.
eventueel wat ze met haar heupen heeft.

groetjes Marlijda en Diana
en de hoefjes van Billy Jean
uit Urk