[PG] Kashmir, 1.80 bruine KWPN ruin, 15 jr (stiekem doorverk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxAnsxx

[PG] Kashmir, 1.80 bruine KWPN ruin, 15 jr (stiekem doorverk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 16:13

Hallo!

Ik weet niet of dit topic hier goed staat, maar ik ben dus op zoek naar Kashmir.
Kashmir is een grote (1.80m) lieve kwpn'er ruin van 15 jaar.
Ik heb em eind mei dit jaar verkocht aan dacht ik hele leuke en serieuze mensen die em een paar dagen per week licht zouden laten werken en verder lekker lieten genieten.

Nu reageert de huidige eigenaresse al maanden niet op haar mail, haar telefoonnummer is gewijzigd en op hyves liet ze weten hele tijd terug heel kort dat het goed met em gaat en ze nog wel foto's zou sturen...
Nu heb ik nog steeds niks van der gehoord en op hyves reageert ze ook niet...

Ik kan hier zo pissig om worden want beestje was echt mijn maatje!
Hij is naar deventer gegaan, waar weet ik niet Boos!
Kans is klein dat ik em vindt, maar weet dus niet of hij er nog wel staat of inmiddels verkocht is... het valt iig te proberen..

***even een edit*** Kom er net via haar hyves krabbels achter dat ze em verkocht heeft omdat ie te oud was.. ze zoekt een jonger paard... ze zou mij als eerste bericht doen als ze em ging verkopen..
Ik heb em toen moeten verkopen omdat ik duizenden euro's aan da rekeningen van em had, heb em bij de dood weggehaald... toen kwam ik alleen te staan met mijn kleine meid en kon em niet meer betalen... heb echt tranen in me ogen nu, nu vind ik em misschien wel nooit meer
... Boos! Verdrietig

Onderstaand foto's:

Afbeelding

Afbeelding

http://album.partyflock.nl/11169630.jpg

http://album.partyflock.nl/11169673.jpg

http://album.partyflock.nl/11169573.jpg
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-12-07 18:18, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's + juiste tag en gegevens in titel.

XMrliess

Re: Ik zoek Kashmir! paard stiekem doorverkocht.. nu spoorloos..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 17:11

in deventer ? weet je echt niet waar ? jammer, zal eens kijken als ik paarden in de wei zie staan Knipoog , wat naar dat ze hem heeft doorverkocht !

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 17:14

he wat naar,
ik hoop dat je hem vind !
wat een leuk dier.
wil ze geen adres oid geven van de kopers??

zet ook een advertentie op marktplaats, en http://www.vermistepaarden.nl/

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 17:16

nee weet echt niet waar in deventer.. paar maand nadat ie verkocht was wilde ik gaan kijken maar nummer bestond niet meer...

mp heb ik adv gezet.. bedankt voor de andere link.

Groetjes Ans

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 17:25

9 oktober kreeg ik nog een kort hyves bericht van het gaat goed met hem ik stuur je binnenkort wel wat foto's...
Waarschijnlijk was hij toen nog bij haar, maar dat kan ook gelogen zijn natuurlijk dat ie toen al verkocht was...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 17:27

Wil ze je niet vertellen aan wie ze hem verkocht heeft?

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 17:34

ze reageert nergens op... net weer hyves krabbels en berichten gestuurd...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 17:37

Wat irritant zeg. Hoop dat ze nog zo netjes gaat zijn om iets van zich te laten horen want dat is toch wel de makkelijkste weg om erachter te komen.

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 17:40

Ja idd... het is alleen dat ik haar dus al maanden heb geprobeerd te bereiken en ze gewoon niet reageert,.. heb het nu via de meid geprobeerd aan wie ze zei een ander paard te zoeken en Kashmir te hebben verkocht..
Vriendin van mij heeft ook haar een bericht gestuurd..
Ze heeft mij ook verwijderd uit der msn, maar dat haalt niks uit, want weet der op hyves wel te vinden.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 17:44

Ik vind het heel sneu voor je dat je je zo verdrietig voelt dat je het paard niet meer kunt traceren maar aan de andere kant is het haar goed recht om jou niet op de hoogte te houden. Persoonlijk zou ik ook geen behoefte hebben aan berichten van de vorige eigenaar hoe het met het paard gaat. Als je een paard verkoopt weet je dat de kans vrij groot is dat het paard vroeg of laat wordt doorverkocht door de nieuwe eigenaar en definitief uit beeld verdwijnt en ik denk niet dat daar iets stiekems aan is.

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 17:52

daniella74 schreef:
Ik vind het heel sneu voor je dat je je zo verdrietig voelt dat je het paard niet meer kunt traceren maar aan de andere kant is het haar goed recht om jou niet op de hoogte te houden. Persoonlijk zou ik ook geen behoefte hebben aan berichten van de vorige eigenaar hoe het met het paard gaat. Als je een paard verkoopt weet je dat de kans vrij groot is dat het paard vroeg of laat wordt doorverkocht door de nieuwe eigenaar en definitief uit beeld verdwijnt en ik denk niet dat daar iets stiekems aan is.

Ik denk dat dit wel een heel ander geval is.....
Het paard is bij de dood weggehaald en ging alleen op voorwaarde weg als hij een goed plekje zou krijgen en ik op de hoogte gesteld wilde worden als hij verkocht zou worden, misschien dat mijn omstandigheden dan dusdanig zouden zijn dat ik em terug kon hebben...

Hij is voor onder de 1000 euro weggegaan en wilde niet dat ie van de 1 naar de ander ging.. hier had zij veel begrip voor en zei als ik een paard koop koop ik em voor de rest van zijn leven tenzij er bepaalde omstandigheden zich voordoen en een paard verkopen omdat ie achteraf te oud is na een half jaar vind ik niet reeel..

dit was haar reactie bij iemand van hyves:

"hai hai wijfie,

dank jewel grote meid is het al he!!!
me paard die nog op de foto's staat heb ik verkocht een paar maanden geleden ben nu opzoek naar een nieuw paardje een wat jongere deze was 15jaar.
dus als je iets voor me weet laat het me dan weten!!
hoe is het verder met jou??

maureen"

het gaat om dit paard:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=715911&hilit=weet+me+geen+raad+meer

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 18:02

Ik begreep al dat dit waarschijnlijk een paard met een verhaal was en ik wil je ook absoluut niet kwetsen. Dit is een bekend probleem is mijn ervaring dat een paard met alle goede bedoelingen als recreatiepaard voor een minimale prijs wordt verkocht aan een nieuwe eigenaar die de gevolgen van zijn aankoop nog niet kan overzien op dat moment, denkt dat het allemaal wel meevalt of geen kennis heeft en vervolgens wordt geconfronteerd met torenhoge DA-rekeingen en een paard dat het beoogde gebruiksdoel niet kan waarmaken.

Dat lust jouw probleem niet op en zeker niet op dit moment maar ik denk dat je weinig anders kunt doen uiteindelijk dan je bij de situatie neerleggen voor het echt aan je gaat vreten. Misschien is het maar beter ook dat het paard niet te traceren is, de nieuwe eigenaar die het paard weer heeft gekocht kan als het paard uit de verzekering is gegaan jou aansprakelijk stellen (in bepaalde gevallen)voor het gebrek/gebreken van dit paard.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 18:08

Maureen?
Hoe oud is de betreffende Maureen? Kun je me dat vertellen?

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 18:11

Ezumii schreef:
Maureen?
Hoe oud is de betreffende Maureen? Kun je me dat vertellen?

PB
Laatst bijgewerkt door xxAnsxx op 11-12-07 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: [PG] Kashmir, 1.80 bruine KWPN ruin, 15 jr (stiekem doorverk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 18:19

EA GZ PP --> OV

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 18:57

Vind het niet erg gepast om een krabbel met naam en woonplaats te vermelden.. Ik kan nu bijvoorbeeld ook gewoon de hyves bekijken incl al haar krabbels.

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 19:04

patsur schreef:
Vind het niet erg gepast om een krabbel met naam en woonplaats te vermelden.. Ik kan nu bijvoorbeeld ook gewoon de hyves bekijken incl al haar krabbels.

ik heb toch gewoon in de openingspost gezet huidige eigenaresse?
en haar krabbel gekopieerd....

ok snap je punt, is niet bewust gedaan, vandaar ook leeftijd over pb..
woonplaats ontkwam ik niet aan ivm paard zoeken..

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 21:22

Mag een slotje op... heb eindelijk reactie..
Hij is naar een rusthuis zegt ze... ga het verder uitzoeken!

bedankt iig

groetjes Ans

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 21:24

Wegens gevonden een slotje Lachen

Mocht je concreter willen verder zoeken dan kun je TEM'en om hem opnieuw te openen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:35

Blijkbaar is hij dus nog niet gevonden --> terug open.

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-07 22:59

Hallo,

Even een update:

Ik heb van een bokker vandaag pb's gehad dat Kashmir bij haar op stal heeft gestaan! (duizend maal dank voor je pb!)
Ik heb dus de stalhouder gebeld en heel lang gepraat over Kashmir en over de desbetreffende dame die em van mij heeft gekocht.
Ze wilde goedkopere stalling dmv zelf uitmesten.. dit duurde niet lang en Kashmir stond dagen in zijn eigen mest.
Ze kwam op slippertjes even snel uitmesten af en toe op haar manier, vulde zijn brokken niet aan en liet hem wat aan zijn lot over.
De stalhouder heeft ook problemen met der gehad.
Toen heeft ze Kashmir zonder zijn achtergrond op mp gezet met mijn foto's erbij en issie opgehaald door fam Koelman uit Lettele en gebracht in de buurt van Zwolle naar familie.

Nu zoek ik Kashmir dus nog steeds.. Verdrietig

Ik heb de dame in kwestie gesproken op msn en ze valt me keer aan en hangt elke keer een ander verhaal op..
Eerst lees ik op hyves via de krabbels dat ze em verkocht heeft.. dan zegt ze tegen mij van nee heb em niet verkocht, maar hij was ziek en is naar een rusthuis van een vriendin in Empe...
Nu ik haar confronteer met dit verhaal en wil weten waar hij is zegt ze dat ie verkocht is geweest en ziek geworden is en nu bij haar terug is..

Ik wordt helemaal gek van wanhoop! Wil zo graag weten hoe het met em is.. was al bang dat ze em naar de slacht had gebracht omdat ze zo vaag doet..

De stalhouder gaat dit weekend ook even heen en weer bellen en we hopen dat we em vinden!

Wie er tips of info heeft... heel graag!! Verdrietig

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 23:06

Wat vreselijk moet dit voor je zijn.
Elke keer van de één naar de ander gestuurd worden en nergens duidelijkheid krijgen.

Ik hoop dat je snel krijgt te weten waar hij is en hoe het met hem gaat.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 07:56

heeft die stalhouder geen adres van dat mens?
ik zou anders gewoon een keer in de auto stappen en naar die stal rijden, ze zal dr niet ver van af wonen ';)

xxAnsxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-07 09:30

crossmonster schreef:
heeft die stalhouder geen adres van dat mens?
ik zou anders gewoon een keer in de auto stappen en naar die stal rijden, ze zal dr niet ver van af wonen ';)

Ze heeft me via msn der adres tig keer gegeven zo van: kom maar op! neem zo veel mensen mee als je wilt! laat maar weten wanneer....
Volgens de stalhouder zijn het (achteraf) hele asociale mensen en ze vroegen me nog van niet meer kontakt met der op te nemen want ze zijn er van overtuigd dat ze kashmir niet heeft.

Dat ik van alle geinteresseerde mensen in Kashmir juist de verkeerde heb uitgekozen Verdrietig

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 18:54

heb je die familie Koelman al gecontacteerd, mss kunnen zij je verder helpen. Echt vaag dat je niks meer te weten komt. hoe moeilijk is het om iemand gewoon op de hoogte te brengen van kijk hij is weg naar daar of daar.