Gezocht merrie desteny.Desteny is 3 jaar terug gekocht door danielle en een jaar terug verkocht. Ze is toen bij mensen terecht gekomen die contact met Danielle hebben gezocht na 8 maanden. Deze mensen hebben haar weer terug gebracht na 8/9 maanden. (bij Wetlandhorses
naam : desteny 1e eigenaar : D. selhorst kleur: stekelharig/zwart schofthoogte: 1.53 m aftekeningen: kolletje , rechtsachter een wit voetje geboortedatum : 01-01-01 chipnummer: onbekend is wel gechipt ras: onbekend waarschijnlijk engels volbloed x new forst
op 02-09-06 heeft danielle desteny terug gebracht naar wetland-horses na toen 8 maanden niks meer te hebben gehoord heeft zij contact gekregen met de eigenaar na een tijd is desteny toch weer terug gebracht.. nadien heeft ze niks meer van desteny vernomen foto's : http://www.mijnalbum.nl/Album=SENRC6GU
Mocht een van jullie weten of ook maar denken dat je weet waar desteny is gebleven kan diegene dat contact op nemen met mij of danielle (moyra @bokt)
het enige wat we willen weten is hoe het met desteny gaat, en op de hoogte blijven van waar ze is helemaal top zou zijn om langs te komen maar al wil u het niet is dat ook geheel uitgesloten!
helaas niet.. maar we blijven stug volhouden! ik ben de verzorgster van danielle haar nieuwe paard en ik weet hoeveel pijn het haar doet niet te weten hoe het met haar vorge paardje gaat met pijn in haar hart blijft ze hopen dat ze een goede baas heeft gekrgen waar het goed mee klikt! ik hoop dan ook snel goed nieuws te hebben en ik hoop dat des dr plaatsje heeft gevonden!
Heej! Sorry dat ik stoor maar jullie hoeven je niet meer druk te maken! desteny is zojuist bij mij beland ze staat hier in elst Gelderland op stal! ze heeft het reuze naar haar zin en heeft ook hele boel paarden vriendjes en krijgt ook heeel veel aand8!.. Het rijden gaatook heel goed ze kan al een l2 proef lopen en dat is best hoog voor haar doen en laatst heb ik met haar 110 gesprongen!
Nog meer informatie over Desteny moet je maar even contact opnemen en dan zal ik jou ook nog foto's sturen hoe ze er nu uit ziet !
we hopen dat alles daar goed gaat.. wat ik me afvraag .. hoe is ze nu met rijden enzo? en op die foto's .. wat ziet ze er geweldig mooi uit.. en we zijn erg blij te zien dat ze overal haar oortjes lekekr naar vore heeft.. als jullie meer willen weten kunnen jullie mailen of wat dan ook