Er zit tog een verhaal bij.
Mijn opa en oma hebben Robbie samen met mij in hongarije gekocht bij ferrie een man van ongeveer 40 die een vinger mist.
Het was het braafste en liefste paard at ik ooit had mee gemaakt

Na heel veel bij hem te zijn geweest hebben ze hem gekocht nog steeds super mak en hij liep nog steeds super voor de koets.
Hij is naar nederland gebracht door een paardentransport bedrijf, toen we hem uitladen leek hij wel gek !
Hij beet, trapte en kon opeens niet meer voor de koets lopen

We hebben robbie toen op een stal bij 2 paarden trainers die de methode's van monty robberts volgde ze kwamen uit engeland en heten sylvia en lin (hoe je het schrijft weet ik niet)
Maar Robbie's problemen leken steeds erger te worden wat we ook probeerde uiteindelijk hebben ze robbie toch weer naar huis gehaald maar verboden ze mij bij hem te komen
Ik deed het stiekem (heel onverantwoordelijk weet ik en nu weet ik wel beter) maar vreemd genoeg beet hij mij niet

Maar met robbie kwam het niet meer goed (tegenover anderen en tegenover mij was hij ook nog steeds niet helemaal normaal) en toen is hij verkocht aan Sylvia en Lin, wat er toen verder met hem gebeurt is weet ik niet want zij hebben hem verkocht en het gericht ging dat hij naar engeland naar monty robberst ging maar dat dat misschien ook weer niet doorging, het is waarchijnlijk niet waar.
gegevens robbie
-het was een paard maar niet een heel groot paard, ik weet geen grote.
-Het is een schimmel, zwart geboren maar toen wij hem verkochten was hij al grijs en de onderkant van zn staart was al wit.
-hij was ongeveer 7 toen we hem verkochten ik den nu ongeveer 9
-het is een ruin, we kochten hem als als hengst maar hebben hem vrijwel meteen laten ruinen
ik heb jammer genoeg geen foto's van hem.........
Herkent jij dit verhaal of weet je uberhaupt iets over een schimmel genaamt robbie zeg het me aub.
De locatie van Robbie toen hij verkocht werd en bij sylvia en lin kun je over pm krijgen als je er misschien iets van weet :J
Bedankt