[PG] Dyka/Netty? vosbont B merrietje + hengstveulen Spirit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vales

[PG] Dyka/Netty? vosbont B merrietje + hengstveulen Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 06:26

Ik zoek de mensen die nu in het bezit zijn van dit vosbonte B merrietje.
Haar naam is Dyka (je zegt Dieka), ik weet niet of ze inmiddels nog zo heet, volgens haar paspoort heette ze Netty. Ze zal nu ongeveer 6 a 7 jaar zijn en was ongeveer 1,25 hoog.
Wij hebben haar verkocht aan Wendy Beumer die haar weer heeft verkocht aan Mirjam van Laar, van haar heb ik te horen gekregen dat ze verkocht is aan een familie met 3 kinderen in de Betuwe. Ze heeft bij ons ook een hengstveulentje gehad genaamd Spirit, daarvan werd verteld dat hij verkocht is naar Spanje, maar dit weet ik ook niet helemaal zeker dus als iemand iets over hem denkt te weten zou ik het ook graag horen. Hij is nu tussen de 1 a 2 jaar denk ik.

Ik zou graag willen weten hoe het met haar gaat en contact houden met de nieuwe eigenaren, en als iemand iets over haar veulentje weet zou ik het ook graag willen horen, het laatste wat we van het veulentje weten is dat het waarschijnlijk verkocht is naar Spanje.

Een paar foto's van haar toen ze bij ons was:

Dyka met Spirit:
Afbeelding

Dyka:
Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto=I7ED7DCA

http://www.mijnalbum.nl/Foto=SLQF8R38

Spirit vlak voordat hij verkocht werd:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=FRCRFBR6
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-09-06 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel.

jesterlover

Re: Dyka/Netty? vosbont B merrietje + hengstveulen Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 06:36

Kun je niet via miriam van Laar haar weer opsporen? Ik heb evt haar nummer nog wel ergens liggen. Wij hebben onze merrie bij haar laten dekken. Milton.

Groetjes

Vales

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 06:52

Hey jesterlover ik heb haar een tijdje gemaild maar ze negeert me vanaf het moment toen ik vroeg of ze mijn e-mail adres of telefoonnummer aan de nieuwe eigenaren wou geven. Ik heb het idee dat ze ons niet wil vertellen waar de pony heen is. Van het veulen zei ze dat het naar Spanje is gegaan, tja dan is het een dood spoor maar de merrie zou ergens naar de Betuwe gegaan zijn.

Als je het nummer zou willen geven dan probeer ik haar wel een keertje te bellen.

Bedankt voor je reactie Knipoog!

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 09:23

Ik zal eens ff voor je kijken waar ik het heb. We hebben natuurlijk het dekbeweis van Milton. Hun goedgekeurde nrps hengst. Het viel daar allemaal ook erg tegen. De hengst zag er slecht uit, en miriam is naar mijn gevoel ook niet eerlijk tegen ons geweest. Na de eerste dekking gingen we naar huis, bleek ze niet drachtig. Kwamen ze met de hengst naar Drenthe, en moesten wij hun reiskosten betalen! ( Anderhalf uur, met trailer & pony erin) Beetje vaag Ziek ..Ik ben vanmiddag op stal, en zal het ff opzoeken. Daar heb ik al die bladen liggen van hengsten ter dekking enzo. Hun telefoon nr staat erbij. Ik zal ook een vriendin van me vragen of ze de pony kent, zei heeft daar gewerkt...Je Hoort van me..! Pling

Groetjes Megan

Vales

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 14:34

Heel erg bedankt in ieder geval Haha!! Ik ben benieuwd!

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 06:26

Me 2 Go jij! Go jij!

Vales

Re: [PG] Dyka/Netty? vosbont B merrietje + hengstveulen Spir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 06:08

jesterlover had je al iets gevonden of is het al gelukt met je vriendin te praten?

jesterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 06:45

Het is me nog niet gelukt om haar te pakken te krijgen. Mischien kun je d'r opzoeken. Ze zit ook op bokt; samie
Ik zal het tel nr van mirjam nog eens zoeken, anders weet zei het ook wel zeker weten..!
Vork
Liefs Mij

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 18:07

Lachen

Vales

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-06 09:39

jesterlover schreef:
Het is me nog niet gelukt om haar te pakken te krijgen. Mischien kun je d'r opzoeken. Ze zit ook op bokt; samie
Ik zal het tel nr van mirjam nog eens zoeken, anders weet zei het ook wel zeker weten..!
Vork
Liefs Mij

Ik kan helaas niemand vinden met de naam samie..??

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 10:10

Iom TS een slotje, pony is terecht.