[PG] Onira Wilton en Salvador Wilton (Zichem x Walser)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Monday

[PG] Onira Wilton en Salvador Wilton (Zichem x Walser)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 11:04

Dit zijn de nakomelingen van mijn merrie. Onira is een merrie en Salvador hengst/ruin.
Afstamming van beide paarden is Zichem x Walser (moeder is Hester).

Ik heb geen idee waar ze zijn, de vorige eigenaar van mijn merrie weet het helaas ook niet. Mocht iemand weten of een vermoeden hebben waar ze zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-06-06 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Gegevens in titel aangevuld.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 14:43

Heb je het KWPN al geprobeerd? Als de nieuwe eigenaren ze op naam heeft gezet kun je contact zoeken.
Succes.

Monday

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 14:48

Is dat nieuw dat het KWPN die informatie verstrekt? Toen ik Hester kocht wilden ze niet eens zeggen wie haar vorige eigenaar was... het enige dat ik kon krijgen was een nakomelingen overzicht en de naam van de fokker die bleek gelukkig haar vorige eigenaar te zijn.

Overigens is Onira nooit in de sport uitgebracht en Salvador in de B, maar dat spoor liep dood.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 19:26

Volgens mij sinds vorig jaar ja. Ik heb het ook zo geprobeerd om te achterhalen waar mijn eerst gefokte veulen gebleven is, maar die staat helaas nog steeds op mijn naam.

Monday

Re: [PG] Onira Wilton en Salvador Wilton (Zichem x Walser)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-08 12:09

Tsja... en dan schop ik maar een topic van ruim 2 jaar oud weer omhoog omdat een nieuw topic niet meer mocht. Clown

Ik ben nog steeds benieuwd of iemand weet waar de nakomelingen van mijn Gelderse merrie Hester zijn gebleven.

Het gaat om:
Onira Wilton (merrie) geboren op 7 april 1996. Moeder: Hester; Vader: Zichem; Kleur: Vos

Salvador Wilton (hengst/ruin?) geboren op 14 mei 1999. Moeder: Hester; Vader: Zichem; Kleur: donkere vos
Salvador is op 26 april 2003 in de B dressuur gestart (winstpunt).

Mocht iemand meer informatie hebben dan hoor ik dat heel graag.

nnicolex

Re: [PG] Onira Wilton en Salvador Wilton (Zichem x Walser)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 17:02

op mijne manege stond ooit een paard salvador. , naja ponyy. maar is helaas overleden.. heb je misschien foto? ik zoek wel even een foto voor je Knipoog