Verzamelplaats gezochte paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flore
Berichten: 3580
Geregistreerd: 20-09-05

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:17

Ik ben op zoek naar mijn vorige pony

Naam: Laura Utopia (bij mij gekregen stond ook op haar entboekje)
Stamboeknaam: Irma Utopia
Kleur: vos
Geslacht: merrie
Geboortedatum: 26-03-1990
Aftekeningen: druipkol, rechtsachter wit sokje met vosvlekjes op de kroonrand
Vader: Stornello xx
Moeder: Bea Utopia
Hoogte: 1.56-1.57
Bijzondere kenmerken: ze had op haar bil langs haar staart (weet niet meer welke kant maar ik geloof rechts) een bult, waarschijnlijk wild vlees van ongeveer een handpalm groot

Ik heb haar op 20 oktober 1999 aan een handelaar in Ommel verkocht waar we haar ook gekocht hadden, ze had hoefkatrol maar was wel nog geschikt voor recreatief gebruik. Ik heb daarna gehoord dat ze met een stel andere pony's naar een handelaar in Duitsland is gegaan maar ik weet niet of dit waar is. Ze had toen ik haar verkocht een knalrood halster om, wit onderlegd.

Ik zou graag weten hoe het met haar gaat.


Foto:
http://i24.photobucket.com/albums/c34/s ... /laura.jpg

Stephtj

Berichten: 979
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Blankenberge

kwpn merrie 11 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 23:36

ik wil haar echte naam te weten komen !

wij hebben haar gekocht van een handelaar uit Dudzele(België) en hij wist haar naam niet juist wist hij dat ze een kwpn merrie is en dat is wel waar want ze heeft een kwpn brandmerk.
Ze is 11 jaar geschat door de tandarts en moet haar naam dus met een N beginnen.
Kent iemand mijn paardje ?????????????

Ik zou namelijk volgend jaar haar laten dekken en wil het veulen volle papieren geven!We zijn nog altijd aan het vragen aan die handelaar voor de papieren ! Ze noemt nu la ina en we hebben hulppapieren aangevraagd voor haar.

Foto's van mijn merrie op http://groups.msn.com/lainalovertjuh
klik op afbeeldingen en dan la ina mijn paard XxX

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !!!
Ze is dus een bruine merrie met zwarte manen en benen en heeft een witte mooie bles

Ik denk dat ze altijd dressuur gelopen heeft want ze kan dat namelijk héél goed en ben haar nu nog aan het trainen voor hoger dressuur

Groetjes stephanie en alvast bedankt om mij te helpen.

Prescious

Berichten: 264
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: zwijndrecht

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:27


HALLO ALLEMAAL HEEFT IEMAND EEN FOTO VOOR MIJ DIE HIJ DOOR KAN STUREN VAN DE HENGST SJAPOER OX.
hIJ HEEFT GESTAAN OP DEKSTATION DE NIEUWE HEUVEL IN LUNTEREN BDANKTT

bienvenida
Berichten: 475
Geregistreerd: 17-05-05

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:14

ik ben op zoek naar een paard wat op de executieveiling is verkocht in hoornaar afgelopen december.
het is een grote donkerbruine ruin van 1.75m. hij heet legend(of dat nu nog zo is weet ik niet) er zit een rheinlands papier bij. zijn afstamming is: larome x vesins x drost. hij is gefokt door G. jacobs uit overasselt en als het goed is is hij naar een manege verkocht maar dat weet ik niet zeker. op zijn hoofd had hij een kolletje en achter een sokje. ik heb dat paard zelf ongeveer 10 jaar gehad en wil graag weten hoe het met hem is. alsjeblieft als je denkt dat je dit paard kent mail me dan.
alvast bedankt.

Dinniej

Berichten: 6464
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: Woudenberg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:00

Hallo, ik ben op zoek naar een paardje die waarschijnlijk van de handelaar Boonzaaijer in Utrecht kwam. Hier wat gegevens;

Naam (op de manege); Prisca
Officiële naam; Priscilla
Stamboek; waarschijnlijk Welsh, anders staat ze niet in een stamboek
Ras; Welsh (groot gefokt)
Kleur, manen en staart; donkerbruin, met dikke zwarte manen en staart
Hoogte; ca. 1.60 meter
Bouw; slank en smal
Aftekeningen; sterretje en een meelsnuit. Misschien ook sokjes, dat weet ik niet.
Leeftijd; 10 of 11 jaar

Nog wat verdere informatie; Prisca kwam ongeveer 1 jaar geleden op manege Groenewoude in Woudenberg (de precieze datum weet ik niet). Ze heeft Z gesprongen, en nooit dressuurwedstrijden gelopen. Ik heb altijd gehoord dat ze verkocht is omdat ze niet meer over een oxer durfde, of dit waar is weet ik natuurlijk niet, want op de manege is nooit op dat niveau met haar gesprongen. Op 6 januari 2006 is ze verkocht omdat ze last had van haar spronggewrichten. Ze heeft vermoedelijk nog een paar weken bij dezelfde handelaar gestaan.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en ik hoop dat iemand weet waar ze is!

Groetjes Ardine

Kimberley84

Berichten: 1484
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: In het wonderschone Drenthe!

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 01:27

Hallo allemaal!
Ik zoek SULTANO een ruin van ongeveer 17-20 jaar, stokmaat rond de 1.52/1.54 half arabier half welsh, zitten papieren bij maar weet de afstamming niet meer. De pony komt uit Westerbork oude eigenaar Geert Dolfing, hij is denk ik 1 tot 1,5 jaar geleden verkocht naar een manege ''achter'' Emmen. Ik kom er niet achter waar hij staat. Zijn kleur is donkerbruin, bles, witte voeten. Was Z springen en M dressuur. Kan het helaas niet meer aan de oude eigenaar vragen.
En gezocht mijn oude KWPN wedstrijdpaard KATINGA afstamming Edwig x Triomfator dus half tuiger, 14 jaar. Ze valt erg op door haar stevige bouw en hoge witte benen tot haar knieen. Breede bles die scheef naar beneden in een punt uitloopt. Kleur vos. Ze was L dressuur en B springen. Ze was verkocht naar Henk Nijsing in Beilen, die heeft haar verkocht naar een handelaar aan de Beilervaart en van daaruit ben ik haar kwijt.
Wie kan mij helpen???

westernboy
Berichten: 219
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 13:05

heeft er iemand fotoo,s .
van de paint ruin .

Arrows Mighty Boy


hoop dat iemand mijn hier bij kan helpen

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 22:20

hoi!
Ik heb niet echt opzoek naar een pony, maar naar mensen die haar kennen (weet niet op dat mag?)

Haar naam is Pepper, ze is geschat op 30 jaar oud.
Ze heeft een tijd lang (3 jaar geleden) in het Amstelpark gestaan in Amsterdam.
Daarvoor is ze van een ene mevr Snelderwaard geweest, maar deze persoon wil mij niet verder helpen met de zoektocht naar Pepper's verleden.

Foto's staan in mijn profiel, met daarbij een een verhaal.

Ik heb me laten vertellen dat Pepper vroeger waarschijnlijk op een manege heeft gestaan in de buurt van Amsterdam E.O, die nu niet meer bestaat.
Ook lijkt het erop dat ze vroeger western heeft gereden.

Ik weet helemaal niets van haar, behalve wat ik nu verteld heb.
Oja, ze lijkt erg op een Welsh, maar wel met een flink hoge dosis arab erin. Verder is ze blind aan 1 oog en heeft ze een lelijke Hap uit haar nek (ongeluk?).

Meer kenmerken heb ik niet..

ik hoop op antwoord

rivarachella

Berichten: 117
Geregistreerd: 25-12-05

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 22:24

ik zoek :

CHARMETTA

Ze is een merrie van nu ong 27 (kan al dood zijn )
ZE is bruin met zwarte manen , was vaak kreupel..

RELAX

Een ruin (met een goede vader(naam ben ik kwijt))
moeder is charmetta.
Relax was 3 toen ik daar kwam , en onbeleerd , hij is nu 6/7 jaar , ik denk dat hij wel beleerd is ondertussen , want het is een reus , en een kei in springen (los)

Wie o wie weet waar RELAX en CHARMETTA zijn ???

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:51

Ik zoek Arie, de haflinger uit mijn profiel.

Hij is 22 Juni verkocht en heet volledig Arie van Wijk aan Zee.
Geboren in 1997, precieze datum weet ik niet meer.
Staat nog wel ergens genoteerd.

Heeft iemand toevallig Arie gezien, met zijn opvallende bles?

irene15
Berichten: 124
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: hulshorst

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:01

Ik zoek de merrie No-Limit,
Het is een Naturel x Ubis
ben er net achter dat dit een dochter is van mijn merrie(Finette) en nu ben ik dus op zoek naar foto's en haar eigenaar!
Als je iets weet, PM me dan even,
groetjes

lunaalover
Berichten: 10
Geregistreerd: 18-01-06

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 21:28

[i] hee ik ben annelies

en ik ben opzoek naar mn oude verzorgpony.

naam: pasja
leeftijd: ong 15 jaar of ouder..
ras: welshje
kleur: palomino
schofthoogte: 1.25 ong.

het was een drukke maar lieve pony. ze was verkeersmak en ze was niet echt dun..ze is best wel dik dusz.. ik weet niet cker of ze drachtig is of niet maar ik mis dr heel erg.. ze staat wel op myn oude look2me en die is: http://www.look2me.nl/kuzzies[url]daar staat pasja op!![/url] het is een hele oude site hoor!! maar ikh oop dat ik reacties krijg wnt ik mis dr duss heeeel ergg. een vriendin vn my die had pasja is gwoon als eigen pony maar die moest wegens omstandigheden haar verkopen maar die mist haar ook heel erg. ik weet dat ze naar een manege toeging. pasja is verkocht hieruit drenthe op volgens my de zuidlaardermarkt. ik zou graag weten hoe het met haar gaat. en als het kan of mag wil ik haar heeel graag nog een x weer zien.

kusje, annelies

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 23:25

Hoi,
Ik ben op zoek naar een merrie Roxy.
Ze stond op manege Zunderdorp. Ik hoef haar niet op te zoeken, maar ik wil gewoon heel graag weten waar ze nu is en of ze het goed heeft (en of ze nog leeft..).
Aangezien ze een manege pony was, weet ik niet zi veel over haar.
Ze was hier erg sloom en had (hoogstwaarschijnlijk) last van haar rug, waardoor ze nogal vaak staakte.. Met een goede ruiter kon ze best leuk lopen.
Ze is een vrij grote pony, kijkt vaak wat chagrijnig, maar is juist heel lief en rustig.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=GGUG7YGL
Groetjes

van_duur
Berichten: 26
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Olst

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 17:57

Ik ben al enige tijd op zoek naar nieuws en/of foto's van alle NRPS-pony's die "van Duur" achter hun naam hebben staan.
Dit omdat wij als hobby-fokkers toch wel erg benieuwd zijn hoe onze pony's zijn opgegroeid en hoe ze het doen met rijden.
Ik hoop dat iedereen die iets over deze pony's weet, wat laat horen.

Om deze pony's gaat het:

Nakomelingen van Marieke:

Monar, geb.1989, vader: El khafif
Mandy, geb.1990 vader: El khafif
Marina van Duur, geb. 1994 vader: Eduard
Mieke van Duur, geb.1995 vader: Eduard
Santos van Duur, geb.1997 vader: Sjapoer
Mara van Duur, geb.1998 vader: Sjapoer
Elroy van Duur, geb.2000 vader: Eduard
Nando van Duur, geb. 2003 vader: Nathan

Nakomelingen van Mandy:

Melody van Duur, geb.1993 vader: Eagle
Marjolein van Duur, geb.1994, vader: Jaspers Egon
Edward van Duur, geb.1995, vader: Eduard

Nakomelingen van Magica:

Joeri van Duur,geb.1995, vader: Juravel,
Misty van Duur, geb.1997, vader: Sjapoer
Sandro van Duur, geb.1998, vader: Sjapoer
Melony van Duur, geb.1999, vader: Sjapoer
Myéstra van Duur, geb.2000, vader: Sergi van Vreeburch
Maggie van Duur, geb.2001, vader: Juravel

Esther_Luna

Berichten: 265
Geregistreerd: 28-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 19:53

Hallo.. ik ben op zoek naar 3 paarden.. de vrouw is weg gegaan en heeft haar pony's verkocht. Ze stonden op Dynamite-Stable alleen dat bestaat nu niet meer.

Kasper
- Haflinger
- eem denk rond de 10
- kleur; lichtbruin (Lijkt niet echt super op een haflinger we denken dat er iets door heen zat)
- ruin
- de hoogte weet ik niet presies. denk iets van 1.40
- De laatste keer zag ik hem op dynamite-stable. maar die is er niet meer.. en ze heeft de paarden mee genomen en toen pas verkocht. dus ik weet niet waar hij stond toen die verkocht werd..


Gezocht nummer 2;

- matador
- Het ras weet ik niet..
Leeftijd denk 12
- Kleur; Schimmel
- Geslacht; ruin
- ongeveer 1.70
- Het zelfde als bij kasper is het gebeurt..

Nummer 3;

- Mari-lou
- kruising ( weet niet wat )
- Leeftijd 19/20
- Kleur; bruin
- merrie
- Eehmm.. 1.42 ongeveer
- (zelfde als bij kasper en mattador )


de foto's staan hier op ;; http://www.mijnalbum.nl/Album=IKV46DNY

Esther_Luna

Berichten: 265
Geregistreerd: 28-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:04

trouwens..
mattador heeft z1 dressuur gelopen en kan wel sprongentjes maken

Kasper is dressuur en western beleerd.. kan ook kleine sprongentjes maken

mari lou heeft z gesprongen en heeft ook l dressuur gelopen

Dit hebben ze mij vertelt.. ik weet niet of het zeker is van mari-lou l dressuur.. maar ze heeft wel hoog bij het springen gelopen

chant_xx

Berichten: 815
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: leiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:04


Natural_Lady
Berichten: 120
Geregistreerd: 01-02-06
Woonplaats: Maastricht

Wie kent Maeverick ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 16:14

Ik heb in November 2004 helaas mijn o zo lieve tinker moeten verkopen. Ik heb hem aan een handelaar moeten verkopen wat al dom was, die heeft hem doorverkocht en ik weet dus niet waar hij nu is. Wat ik weet is dat hij op een privé stal in Antwerpen staat.

Hier wat info over hem.
Hij heet dus Maeverick ( weet niet of hij nu een nieuwe naam heeft ) Ik heb hem gekocht bij de stoeterij in Oirsbeek, daar heb ik hem ook weer aan verkocht. En dat is ook het adres waar die nieuwe eigenaresse hem gekocht heeft. Hij is zo een 1.56 m hoog. Hij is nu 3 feb 7 geworden. Hij is in de winter zwart met wit, en in de zomer bruin met zwart en wit, Ook een beetje grijs. Hij kan echt heel goed springen ik heb zo een 1.20m met hem gesprongen en ik zat in de L1 met hem ! Buiten was hij super braaf en kon heel erg hard. Ik zorg dat er nog duidelijkere foto's van hem komen ! Maar hier alvast eentje !

http://www.destoeterij.nl/Images/Gastenboekfoto's/WenametMaeverick.jpg

Dit is een foto van toen ik hem pas had. Hij moet ( als ze niet geknipt zijn ) Nu zeker manen van 1,5m hebben als het niet al langer is !
Ik zou graag willen weten hoe het met hem gaat ! En graag wat foto's van hem zien hoe hij nu is want hij was zo mooi en ik mis hem verschrikkelijk ! Alstublieft kan iemand mij helpen !?

Groetjes en Alvast bedankt Rowena !

lizaa
Berichten: 1
Geregistreerd: 20-02-06

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:06

hallooo..

Ik ben op zoek naar mijn oude verzorgpony, die ik 4 jaar heb verzorgd/2 jaar gereden. Mikmak is aan een handelaar in gellicum verkocht, maar ik weet nu dus niet waar ze veder heen is. Hopelijk kan iemand mij helpen. Hier wat gegevens:

Roepnaam: madame mikmak
Echte naam : ( iets met) Chantalle of the fairplay??
Ras: NRPS ongeveer 48% arabisch bloed
Afstamming: Vader=milton Moedersvader= eduard
Aftekeningen/kleur : bruin, witte bles, 2 witte achtervoetjes
Geboortedatum: 24 maart 1998
Dus ze is nu 7, bijna 8.


Hier een paar foto's van net voordat ze weg ging:
http://pic4.picturetrail.com/VOL772/3791416/7832901/121888450.jpg

http://pic4.picturetrail.com/VOL772/3791416/7832901/121888415.jpg

http://pic4.picturetrail.com/VOL772/3791416/7830095/130108642.jpg

http://pic4.picturetrail.com/VOL772/3791416/7830095/130108626.jpg

http://pic4.picturetrail.com/VOL772/3791416/7830095/130108605.jpg
mail me alsjeblieft als je deze pony kent! ik wil graag weten of ze goed terecht is gekomen!!

Kus.. Liza..

Bingelding

Berichten: 2935
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Oostzaan

gezocht het paard pandour!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:45

Gezocht! het paard Pandour H!

Gezocht het paard Pandour!

Pandour heette bij ons Picasso maar op zijn papier gewoon Pandour H! Hij is bij ons weggegaan in 2004! We willen graag weten hoe het met hem gaat.
Hieronder een verhaaltje en een foto van hem!

Hij is gefokt door van hedel. Hij was ongeveer 1.70 cm en zijn afstamming was cor d'alme x astronaut
Zijn geboortedatum is 15-01-1997. Zijn kleur was heel donkerbruin en op zijn hoofd had hij een kolletje en een snebje! Zie 2e foto! Hij heeft op stal Maathuis gestaan in Geesteren. Hij was L2 geklasserd. Kent iemand hem en weet waar hij is of als hij er eventueel al niet meer is. We willen het gewoon weten! Laat dan even wat van je horen!
Hier zijn foto's!

http://i17.photobucket.com/albums/b100/ ... icasso.jpg

http://i17.photobucket.com/albums/b100/ ... casso2.jpg

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 21-02-06 09:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: geen foto's!

adnariM
Berichten: 4421
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Loenen (Vel)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 12:41

Lees mijn onderschrift!

Pharlap
Berichten: 1665
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: spijkenisse

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 14:53

Wie kent Chico.

Naam: ( gigolo ) Chico
Kleur: Vos
Leeftijd: 4-8-1991 nu dus 14 jaar.
Fokker: Veehouder/ voerleverancier uit Amersfoort.
Aftekeningen: Linksvoor en achter een witbeen, rechtsvoor en achter een sok, dieprood van kleur, een lange smalle bles, hoge schoft.

Chico heeft tot 1,5 jaar op een wei gestaan bij het Soesterkwarier vlak langs het spoor. Eerst met zijn moeder later met een haflinger.
Daarna is hij gekocht door de fam. van Westerhuis ( Gijs en Dieta en dochter Bianca ) uit Harskamp, en is hij op ponyclub de Velkemeen terecht gekomen met hun.

Chico is in februari 1994 geopereerd in kliniek Bockhorst toen nog in Empe, omdat hij een klophengst was.
Chico is zowel dressuurmatig als western beleerd.
Western, onderdeel pleasure, is geleerd door Michael Lobri.

Chico is ongeveer eind 1997 of in 1998 verkocht door de fam Westerhuis aan een meisje die hem heel graag wilde hebben. Zij heeft hem voor weinig gekocht.
In 1999 is Chico via handelaar J. Ketting in Spijkenisse op een manege terecht gekomen.

Chico staat ingeschreven bij de knhs als knf e-pony van 1.565m, met diernummer 5 24639. Hij heeft geen sportverleden.

Chico zijn vader zou een afgekeurde donkere volbloed arabier zijn, en zijn moeder een engels volbloed vosje.

Mogelijk is de fokker Klomp-Zwetsloot in Amersfoort, maar dat is niet 100 procent zeker.

Er is een videoband met daarop de dekking van Chico zijn moeder.
De naam Chico komt bij de fokker vandaan.

Foto's staan in mijn profiel.

Denk je hem te kennen pb mij dan snel.
( misschien ken je hem van vroeger of van de tweede eigenaresse, of van ponyclub de velkemeen, of heb je hem gehad ).

Groetjes Pharlap.

Stephtj

Berichten: 979
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Blankenberge

kwpn merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 17:25

hallo,

ik heb een bruine kwpn merrie met witte bles en 4 zwarte benen ik heb nog niet zo lang vernomen dat mijn merrie waarschijnelijk happiness zou heten. Ik heb geen papieren van haar gehad maar weet dus ook niet zeker als dit haar moeder en vader is !!!

Ik denk dat de vader Bustron is en moeder Zieanette

Wie kent mijn merrie ???

foto's : http://groups.msn.com/lainalovertjuh

prada

Berichten: 237
Geregistreerd: 02-08-03

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 21:32

Hoi,

Ik ben op zoek naar mijn vroegere verzorgpony. Ze is een koffievos, met links achter een wit voetje. Ze is in 1999 verkocht aan een handelaar in Schoorl (N-H). En waarschijnlijk doorverkocht aan een manege. Ze zal nu ongeveer 18 jaar zijn. Voor de rest weet ik niet zo veel over haar. Ik zou graag willen weten of ze nog leeft en zo ja hoe het met haar gaat.
Dit is de meest recente foto die ik van haar heb.
http://i1.tinypic.com/o8yni1.jpg
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-06 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link veranderd

farfalla

Berichten: 57
Geregistreerd: 23-11-05
Woonplaats: Lelystad

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 21:33

Wie kent Katja??

Een paar maanden geleden heeft de moeder van mijn vriend deze lieve pony gekocht. Ze bleek drachtig te zijn (wat bij aankoop niet was verteld) Twee weken geleden heeft ze een veulentje gekregen.
Nu zijn we alleen erg benieuwd wie de vader van dit veulentje is.
De vorige eigenaar weet het niet echt (heeft haar maar kort gehad, waarschijnlijk is ze daarvoor al gedekt), en wil er eigenlijk weinig over zeggen.
Daarom zijn we dus op zoek naar de eigenaar vóór de vorige eigenaar.

Anyway, dit is ze:

http://www.mijnalbum.nl/Foto=K3XSKZZW

http://www.mijnalbum.nl/Foto=N6CIDJLP

Even wat gegevens
Naam: Katja
Ras: New Forest
Leeftijd: 6 jaar
Stokmaat: 1.35 m
Kleur: Donkerbruin
Aftekeningen:
Bles linker neusgat indringend
Voorbeen links witvoet
Achterbeen links half witbeen, voor oplopend

Verder heeft ze een paspoort van de NNFPS (Nederlands New Forest Pony Stamboek)
Haar vader en moeder zijn onbekend
Het paspoort is afgegeven op 16 december 2004
Als fokker/eigenaar staat genoemd: M.J.B. Koop, in Hengelo

Dus ken je haar??? Reageer dan alsjeblieft, je mag natuurlijk ook pb-en