[PG] Pim en Staicy waar zijn jullie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daisy94
Berichten: 3
Geregistreerd: 14-10-13
Woonplaats: Apeldoorn

[PG] Pim en Staicy waar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-17 22:00

Afbeelding
Na een periode van proberen los te laten en verder gaan ga ik toch een poging doen om via hier mijn oude paarden terug te vinden.
Ik hoop via deze weg erachter te komen waar ze zijn, hoe het met ze gaat en of ze nog leven. Wetende dat ze ergens alle liefde krijgen die ze verdienen zal mij al zoveel goed doen!

Wie weet waar Pim een Staicy zijn?
Pim is een d-pony, donkerbruin/zwart gekleurd met een witte bles en witte voetjes.
Staicy is een bonte e-pony.

Zomer 2016 contact gehad met het stamboek en toen stonden ze beide nog op ons gegevens van die tijd. Verder kon ik helaas geen informatie van hun krijgen..
Het enige wat ik zelf weet is dat ze (hoogstwaarschijnlijk) niet meer samen zijn. Volgens haar woorden zou Pim naar een handelaar zijn gegaan.

-Het verhaal-
Door de scheiding van mijn ouders hebben mijn moeder en ik de keuze moeten maken om beide paarden weg te doen wegens ruimte- en tijdgebrek. Na een zoektocht terecht gekomen bij [*knip* namen via pb], alles zag er goed uit en zij kon onze paarden bieden wat wij zochten. PERFECT dachten wij! Afspraken gemaakt over dat zij ze samen zou houden, indien ze weg moesten zij als eerste met ons contact zou opnemen, maar vooral een liefdevolle en goede verzorging voor beide.
Gezien wij ze samen wouden houden en verkoop samen lastig was, voor het idee een zeer klein (dom) bedrag afgesproken en zelf een contract gemaakt wat door alle 3 is getekend. Alle toebehoren kreeg ze er ook bij.

1 jaar na de verkoop, op 2e kerstdag 2014 nog wel, krijg ik telefoon dat mijn pony weg moet. Wel moest ik dan 500,- betalen en met een kleine week besluiten want ze had al contact gehad met een handelaar..
Alles geprobeerd om een plekje voor hem te vinden maar tevergeefs is mij dat niet gelukt. Ondertussen niks gehoord over mijn moeder haar pony, wanneer er naar gevraagd werd, werd er gezwegen.. Daar mochten we niks over weten.
We dachten goed contact te hebben maar dat moment zagen we een heel ander persoon die mij niet wilt vertellen waar mijn paarden zijn gebleven, ze gaf mij een groter gat van leegte en intens veel verdriet tot de dag van vandaag.
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 23-02-17 09:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt, naam geanonimiseerd