[PG] Gezocht 17-18 jr voskleurige E-pony Finley NL+BE

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danique92
Berichten: 7
Geregistreerd: 05-07-14

[PG] Gezocht 17-18 jr voskleurige E-pony Finley NL+BE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 15:45

Ik ben opzoek naar mijn oude pony genaamd Finley (v. Neron) het is een voskleurige e-pony merrie met, als ik het me goed herinner, een stokmaat van 1.52. Op het moment van verkoop was Finley volgens mij 13 jaar, ze zou nu dus alweer 18 jaar moeten zijn.

In juli 2010 heb ik mijn pony verkocht, ze was een verjaardagscadeau voor een meisje van rond de 12 jaar oud. Zij zou nu dus ongeveer 17 of 18 jaar moeten zijn maar dit kan dus ook iets anders zijn. De pony was gekocht door haar tante en ze woonde in Belgie. Ik heb na de verkoop nog contact gehad met de nieuwe eigenaren en ben er ook een aantal keer naartoe gegaan om te kijken hoe het met haar ging. Ze had het daar prima, met stalling, rijbak, weidegang en nog wat andere pony’s en paarden bij de tante aan huis had ze het goed naar haar zin. Je kon geloof ik ook lessen volgen op de andere pony’s die daar stonden. Ze zou na een tijd ook wedstrijden gaan rijden dus hier zou iemand de pony ook van kunnen herkennen.

Jammer genoeg zijn we het contact verloren met deze nieuwe eigenaren. Toen ik een tijdje geleden eens ging zoeken op internet kwam ik er achter dat hun eigen bedrijf failliet is gegaan en dat het huis met alle voorzieningen daar omheen in de verkoop is gegaan. Ik heb dus geen idee of Finley nog wel in hun bezit is.

Enkele gegevens die we ons nog herinneren zijn de volgende:
De naam Georges Vanstreels en het inmiddels failliet verklaarde bedrijf KUVA metaalwerken.
Dit zou dus de naam van de oom(?) moeten zijn. Het meisje en de tante hoeven deze achternaam dus niet perse te hebben.
Het adres Neerlee/Neerleestraat hier hadden wij al problemen mee met de navigatie. We werden naar Neerlee 1 gestuurd maar het huis bevond zich op Neerleestraat 1
Als ik het op streetvieuw bekijk komt het huis wat bij Neerleestraat 1 aangegeven word mij dus ook bekent voor. Bij Neerlee 1 kom ik uit bij bossen en een weiland.

Ik heb er wat foto's bij geplaatst van toen ze nog in mijn bezit was.

Als iemand vragen of info heeft, maakt niet uit wat het is dan hoor ik dat natuurlijk graag!
Ik hoop dat iemand deze pony of de mensen herkent en dat ik te weten kan komen hoe het met haar gaat.



Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/mX2WH5.jpg
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 29-12-15 16:57, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast zodat het voldoet aan de regels van OV en 1 foto in link gezet

Suusje1986

Berichten: 1154
Geregistreerd: 31-08-03

Re: Waar is mijn oude pony Finley?? NL+BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 15:48

Ik zie geen foto's?

Danique92
Berichten: 7
Geregistreerd: 05-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 15:53

Suusje1986 schreef:
Ik zie geen foto's?


klopt, ik doe iets fout maar weet niet wat haha.
krijg de fotos niet toegevoegd

Danique92
Berichten: 7
Geregistreerd: 05-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 16:00

De foto's staan er nu wel bij :)

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 16:02

Ik zie inmiddels wel de foto's hoor

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 16:41


Danique92
Berichten: 7
Geregistreerd: 05-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 16:45


Mr27052007
Berichten: 3
Geregistreerd: 12-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 09:36

Beste

Hieronder vind u het adres waar finley staat.
S&g sportstables
Sylvia kunnen & jos vanstreels

Spreeuwerstraat 13
3680 Maaseik

Finley is een manege pony.
Zie foto.
Mvg

Danique92
Berichten: 7
Geregistreerd: 05-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-16 10:07

Mr27052007 schreef:
Beste

Hieronder vind u het adres waar finley staat.
S&g sportstables
Sylvia kunnen & jos vanstreels

Spreeuwerstraat 13
3680 Maaseik

Finley is een manege pony.
Zie foto.
Mvg



Geweldig dat er eindelijk wat meer bekend is!
Ik zie alleen geen foto bij het bericht.
Ik zou graag eens willen komen kijken hoe het met haar gaat.
Heeft de manege geen website?
Ik kom via internet helaas niet veel informatie tegen..

Alvast heel erg bedankt!!

Mr27052007
Berichten: 3
Geregistreerd: 12-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 17:53

Beste

Met finley is alles inorde alleen ziet ze er niet zo mooi uit lijk op u foto s..
Je kan gewoon best even langs gaan
Ze hebben geen Website, je vind idd niet veel van terug op internet..
Ik ken finley van op de neerlee toen was ze verhuurd..
Ik zal de foto nog eens doorsturen.
Groetjes

Afbeelding

Danique92 schreef:
Mr27052007 schreef:
Beste

Hieronder vind u het adres waar finley staat.
S&g sportstables
Sylvia kunnen & jos vanstreels

Spreeuwerstraat 13
3680 Maaseik

Finley is een manege pony.
Zie foto.
Mvg



Geweldig dat er eindelijk wat meer bekend is!
Ik zie alleen geen foto bij het bericht.
Ik zou graag eens willen komen kijken hoe het met haar gaat.
Heeft de manege geen website?
Ik kom via internet helaas niet veel informatie tegen..

Alvast heel erg bedankt!!

Mr27052007
Berichten: 3
Geregistreerd: 12-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 22:55

Heb je de foto gezien?
Ze is van niemand tante finley heeft
Altijd in lessen gelopen.
Ga haar maarnzens bezoeken
Dan wil je haar meenemen.

Groetjes

quote="Danique92"]Ik ben opzoek naar mijn oude pony genaamd Finley (v. Neron) het is een voskleurige e-pony merrie met, als ik het me goed herinner, een stokmaat van 1.52. Op het moment van verkoop was Finley volgens mij 13 jaar, ze zou nu dus alweer 18 jaar moeten zijn.

In juli 2010 heb ik mijn pony verkocht, ze was een verjaardagscadeau voor een meisje van rond de 12 jaar oud. Zij zou nu dus ongeveer 17 of 18 jaar moeten zijn maar dit kan dus ook iets anders zijn. De pony was gekocht door haar tante en ze woonde in Belgie. Ik heb na de verkoop nog contact gehad met de nieuwe eigenaren en ben er ook een aantal keer naartoe gegaan om te kijken hoe het met haar ging. Ze had het daar prima, met stalling, rijbak, weidegang en nog wat andere pony’s en paarden bij de tante aan huis had ze het goed naar haar zin. Je kon geloof ik ook lessen volgen op de andere pony’s die daar stonden. Ze zou na een tijd ook wedstrijden gaan rijden dus hier zou iemand de pony ook van kunnen herkennen.

Jammer genoeg zijn we het contact verloren met deze nieuwe eigenaren. Toen ik een tijdje geleden eens ging zoeken op internet kwam ik er achter dat hun eigen bedrijf failliet is gegaan en dat het huis met alle voorzieningen daar omheen in de verkoop is gegaan. Ik heb dus geen idee of Finley nog wel in hun bezit is.

Enkele gegevens die we ons nog herinneren zijn de volgende:
De naam Georges Vanstreels en het inmiddels failliet verklaarde bedrijf KUVA metaalwerken.
Dit zou dus de naam van de oom(?) moeten zijn. Het meisje en de tante hoeven deze achternaam dus niet perse te hebben.
Het adres Neerlee/Neerleestraat hier hadden wij al problemen mee met de navigatie. We werden naar Neerlee 1 gestuurd maar het huis bevond zich op Neerleestraat 1
Als ik het op streetvieuw bekijk komt het huis wat bij Neerleestraat 1 aangegeven word mij dus ook bekent voor. Bij Neerlee 1 kom ik uit bij bossen en een weiland.

Ik heb er wat foto's bij geplaatst van toen ze nog in mijn bezit was.

Als iemand vragen of info heeft, maakt niet uit wat het is dan hoor ik dat natuurlijk graag!
Ik hoop dat iemand deze pony of de mensen herkent en dat ik te weten kan komen hoe het met haar gaat.



Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/mX2WH5.jpg[/quote]

Danique92
Berichten: 7
Geregistreerd: 05-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-16 23:02

Ik stuur je even een persoonlijk bericht.


Mr27052007 schreef:
Heb je de foto gezien?
Ze is van niemand tante finley heeft
Altijd in lessen gelopen.
Ga haar maarnzens bezoeken
Dan wil je haar meenemen.

Groetjes

quote="Danique92"]Ik ben opzoek naar mijn oude pony genaamd Finley (v. Neron) het is een voskleurige e-pony merrie met, als ik het me goed herinner, een stokmaat van 1.52. Op het moment van verkoop was Finley volgens mij 13 jaar, ze zou nu dus alweer 18 jaar moeten zijn.

In juli 2010 heb ik mijn pony verkocht, ze was een verjaardagscadeau voor een meisje van rond de 12 jaar oud. Zij zou nu dus ongeveer 17 of 18 jaar moeten zijn maar dit kan dus ook iets anders zijn. De pony was gekocht door haar tante en ze woonde in Belgie. Ik heb na de verkoop nog contact gehad met de nieuwe eigenaren en ben er ook een aantal keer naartoe gegaan om te kijken hoe het met haar ging. Ze had het daar prima, met stalling, rijbak, weidegang en nog wat andere pony’s en paarden bij de tante aan huis had ze het goed naar haar zin. Je kon geloof ik ook lessen volgen op de andere pony’s die daar stonden. Ze zou na een tijd ook wedstrijden gaan rijden dus hier zou iemand de pony ook van kunnen herkennen.

Jammer genoeg zijn we het contact verloren met deze nieuwe eigenaren. Toen ik een tijdje geleden eens ging zoeken op internet kwam ik er achter dat hun eigen bedrijf failliet is gegaan en dat het huis met alle voorzieningen daar omheen in de verkoop is gegaan. Ik heb dus geen idee of Finley nog wel in hun bezit is.

Enkele gegevens die we ons nog herinneren zijn de volgende:
De naam Georges Vanstreels en het inmiddels failliet verklaarde bedrijf KUVA metaalwerken.
Dit zou dus de naam van de oom(?) moeten zijn. Het meisje en de tante hoeven deze achternaam dus niet perse te hebben.
Het adres Neerlee/Neerleestraat hier hadden wij al problemen mee met de navigatie. We werden naar Neerlee 1 gestuurd maar het huis bevond zich op Neerleestraat 1
Als ik het op streetvieuw bekijk komt het huis wat bij Neerleestraat 1 aangegeven word mij dus ook bekent voor. Bij Neerlee 1 kom ik uit bij bossen en een weiland.

Ik heb er wat foto's bij geplaatst van toen ze nog in mijn bezit was.

Als iemand vragen of info heeft, maakt niet uit wat het is dan hoor ik dat natuurlijk graag!
Ik hoop dat iemand deze pony of de mensen herkent en dat ik te weten kan komen hoe het met haar gaat.



[ [url=m/BJfx3D.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oyQKW9.jpg]Afbeelding[/url] ]

http://boktimg.nl/img/m/mX2WH5.jpg
[/quote]

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 16:46

Hoi Danique,

Wat leuk om te horen dat je Finley terug hebt gevonden.
Ik ken Finley ook, nog van voor jou tijd :).

Meisje dat er voor jou een jaar of 5 mee heeft gereden (en ingereden) is Finley ook nooit vergeten. Per toeval is dit bericht nu ook bij haar terecht gekomen.

<3 Finley heeft toch al meerdere harten laten smelten !

Granoek
Blogger

Berichten: 10472
Geregistreerd: 26-11-13

Re: [PG] Gezocht 17-18 jr voskleurige E-pony Finley NL+BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 17:00

Toevallig dit topic geopend blijkt dat ze heel kortbij mij staat :)
Fijn dat je haar gevonden hebt!

Danique92
Berichten: 7
Geregistreerd: 05-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-17 17:07

Finley is voor mij altijd door mijn zus gereden, denk dat je misschien een andere pony voor je hebt. :o

We hebben haar natuurlijk bezocht en ze ziet er goed uit en krijgt veel aandacht. Hoef me dus nergens zorgen om te maken, ik zal wel af en toe langs blijven gaan om te kijken hoe het met haar is! <3

Bedankt allemaal voor de berichtjes, van mij mag dit topic nu gesloten worden.

renee16

Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:20

Ik ben bang dat je je vergist. Dit is echt de pony die ik ken (gecheckt op levensnummer met de startkaart van vriendin). Hij is voor je zus denk ik dan, nog van iemand anders geweest :).


Afbeelding


Super fijn om te horen dat het nog steeds goed gaat met Finley :D !!!
Laatst bijgewerkt door renee16 op 16-05-17 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: [PG] Gezocht 17-18 jr voskleurige E-pony Finley NL+BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:24

Wat fijn dat je Finley gevonden hebt!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70541
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [PG] Gezocht 17-18 jr voskleurige E-pony Finley NL+BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 22:59

Aangezien ze is gevonden plaats ik hier een slotje. Verder communicatie kan via pb gaan.