gezocht knal witte merrie van 1.44

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
visitor0
Berichten: 54
Geregistreerd: 01-03-15

gezocht knal witte merrie van 1.44

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-15 23:23

Ik zoek al een aantal jaar naar een witte merrie genaamd witje / mona (lisa) ik ben dankzij bokt wat meer te weten gekomen maar probeer het maar weer. ( foto volgt )

ergens eind 2012 gok ik is witje naar manege de woelige stal te ede gekomen. Ze was een snelle pony en stond er om die reden voor de verkoop. Braaf maar wel wat druk in de omgang (Afentoe). snelle draf onder het zadel maar wel fijn eveneens met de galop.

eind april begin mei 2013 was het zover een handelaar heeft haar gekocht. Gelukkig is ze 18 mei op een manege te recht in wormer in noord-holland. De handelaar heeft een hele slechte reputatie genaamd stefan (de) blauw ik weet niet of de moet.

ook voor deze manege was ze een te snelle pony. wel braaf maar ook een beetje druk! Hellaas is ze daarom 1 februari 2014 weer naar S. B. De handelaar gegaan.

Sinds daar weet ik niks meer van haar! Stefan verkoopt voornamelijk zieke paarden.. witje was bij mij altijd in topconditie en gezond heid. Ook verkoopt hij veel paarden aan het buitenland. Ik weet bijna zeker dat hij hem niet meer heeft maar ik ken hem niet. Ik hoop dat iemand tips heeft!

HEEL KENMERKEND MISSCHIEN! BIJ ONS HAD WITJE EEN BLAUW POETSTASJE DIE ZE MEE ZOU NEMEN NAAR HAAR NIEUWE VERBLIJF. TOEN WITJE WEG WAS HEEFT ZE DIE OOK MEEGENOMEN. MISSCHIEN DAT S.B. HEM HEEFT GEHOUDEN MAAR MISSCHIEN OOK NIET.

ik heb als klein meisje weken gehuild om witje. Dus ik hoop dat iemand haar kent en me verder kan helpen

IK HEB HET HIER OVER WITJE MAAR KAN OOK ZIJN DAT ZE MONA (LISA) HEET OF LISA.

Alvast bedankt voor vragen ook altijd reageren. Elke kleine beetjes helpen!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70671
Geregistreerd: 24-05-08

Re: gezocht knal witte merrie van 1.44

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 00:29

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.