[PG] Merrie Pony donker vos Lambada gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mriek1990

Berichten: 708
Geregistreerd: 31-10-10
Woonplaats: Emmen

[PG] Merrie Pony donker vos Lambada gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-15 21:45

Hallo bokkers, :)

al heel wat jaren geleden, zo'n 7/8 jaar, is mijn favoriete pony van de manege verkocht; Lambada. Ik was er echt kapot van en heb ook vaak op marktplaats en dergelijke advertenties gezet om haar te zoeken. Via die weg heb ik haar nooit gevonden. Vandaag kwam ik oude foto's tegen van haar op mijn laptop en kwam het idee om het eens via Bokt te proberen. Ik heb jaren lang onafgebroken op Lambada gereden, mijn ouders zaten er zelfs aan te denken haar misschien te kopen... Maar toen op een dag een lege stal, Lambada was verkocht. De manege heeft mij nooit willen vertellen waarheen. (heel eerlijk heb ik er de laatste jaren ook niet meer naar gevraagd onder het mom van; ''ze zeggen het toch niet''.) Toch is deze pony altijd in mijn gedachte gebleven, heb nog altijd foto's van haar in mijn kamer hangen.
Voor het geval iemand haar herkent, ik hoef zeker niet langs te komen. (al zou dat natuurlijk ontzettend leuk zijn!) Het gaat mij er puur om, om te weten hoe het met haar gaat. OF ze nog leeft en hoe ze het doet. Herkent iemand haar, zou ik het ontzettend leuk vinden om weer eens iets over haar te horen. De foto's zijn van jaren geleden! ;) Ik ben daar nog heerlijk penny, de laatste foto is qua houding niet iets om trots op te zijn. Maar het zijn op dit moment de enige foto's die ik op deze laptop heb staan.

Naam: Lambada (toen)
Kleur: Donker vos
Aftekeningen: Onregelmatige, smalle bles. Linksachter een wit voetje, de andere drie van de benen een sok.
Geslacht: Merrie
Toen verkocht van: Manege Kuiper te Veenoord
Kenmerk: Op haar rechterbil het brandmerk DK.

Afbeelding


Afbeelding




Alvast ontzettend bedankt! :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers