Kentucky Fried Chicken (Tucker)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RachelIndy
Berichten: 144
Geregistreerd: 21-08-13
Woonplaats: Deventer

Kentucky Fried Chicken (Tucker)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 21:03

Hoi, ik ben op zoek naar mijn oude verzorgpony Tucker. Ze was van mijn oom en ik had dr in ''bruikleen'' zegmaar. ( Ik mocht doen en laten met dr wat ik wou en ik kon dr gewoon beschouwen als mn eigen pony).
Ze stond in een wei met meerdere ponys, en er was een toezichthouder maar verder geen huis of mensen die de ponys makkelijk in de gaten konden houden ofzo. Het is nu bijna 9 maanden? geleden. Ik werd sochtends opgebeld dat Tucker samen met een andere pony Vlekkie weg waren, (Tucker en Vlekkie waren allebei van mijn oom) dus ik ben samen met een vriendin (zij deed Vlekkie) gelijk naar het weiland gegaan, en inderdaad.. Tucker en Vlekkie waren weg! Ik heb mijn oom opgebeld en hij zei dat ze die ochtend waren opgehaald door een boer die in Zutphen woonde, en dat die ze aan hem verkocht had. Mijn opa en oma wonen in Zutphen en ik ben al een aantal keer door Zutphen gefietst met de hoop dat ik de ponys tegen kwam. Maar helaas heb ik nu nog altijd niks gevonden.. Ik hoop dat ik via hier ze toch alsnog kan vinden. IK heb nooit echt afscheid van Tucker kunnen nemen en ik hoop dat ik dit alsnog kan doen..
Tucker is een mini-appaloosa van +/- 98 cm hoog, ze heeft last van zomerexceem en haar leeftijd weet ik niet precies. Ze is rond de 10/11 jaar.

Ik hoop dat ik via deze weg wat meer te weten kom, ookal is het alleen maar over hoe het met haar gaat!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70669
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Kentucky Fried Chicken (Tucker)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 21:26

Ik heb dit topic moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV.
•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.