[PG] Elliot van manege Schildknecht gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mariettek

Berichten: 1684
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: Ermelo

[PG] Elliot van manege Schildknecht gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-13 14:55

Nooit gedacht dat ik hier een topic zou openen, maar eens moet blijkbaar de eerste keer zijn.

Ik ben op zoek naar mijn oude lievelingspaard van manege Schildknecht in Eemnes. Deze manege is vorig jaar zomer gestopt en de paarden zijn verkocht.

Het gaat om een ongeveer 18 jarige deels Arabische ruin. Hij is koffievos met een grote witte bles en drie witte benen. Hij zal zo'n 1,55 m hoog zijn.

Ik ben vooral benieuwd of hij nog leeft en zo ja, waar hij staat. Mijn angst is namelijk dat hij naar de slacht is gegaan, omdat hij zeker niet de makkelijkste en de soepelste was. -O- Hopelijk heb ik het verkeerd en kan ik via bokt iets horen over zijn huidige adres!

Afbeelding

Alvast bedankt voor het meedenken!

"Nooit gedacht dat ik een Tattoo zou hebben... en het is helemaal zeker, hij gaat nooit meer weg!!" ;)
"Niets is zo prachtig als een Aria!" KLIK! Wie weet waar Elliot van manege Schildknecht is? *KLIK*


mariettek

Berichten: 1684
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-13 16:52

Hmm, blijkbaar is hij toch erg lastig te vinden. Heeft iemand een idee?!

"Nooit gedacht dat ik een Tattoo zou hebben... en het is helemaal zeker, hij gaat nooit meer weg!!" ;)
"Niets is zo prachtig als een Aria!" KLIK! Wie weet waar Elliot van manege Schildknecht is? *KLIK*

mariettek

Berichten: 1684
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-13 14:36

Ik heb van iemand van Bokt vernomen dat hij waarschijnlijk naar een handelaar is verkocht. Hopelijk kan iemand mij meer vertellen, ik blijf zoeken!

"Nooit gedacht dat ik een Tattoo zou hebben... en het is helemaal zeker, hij gaat nooit meer weg!!" ;)
"Niets is zo prachtig als een Aria!" KLIK! Wie weet waar Elliot van manege Schildknecht is? *KLIK*

mariettek

Berichten: 1684
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-16 12:12

Een schopje in de hoop op meer informatie!

Ik blijf hopen dat ik hem zou mogen vinden!

"Nooit gedacht dat ik een Tattoo zou hebben... en het is helemaal zeker, hij gaat nooit meer weg!!" ;)
"Niets is zo prachtig als een Aria!" KLIK! Wie weet waar Elliot van manege Schildknecht is? *KLIK*

Robynn
Berichten: 3
Geregistreerd: 25-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 13:23

Hey, sorry voor deze hele late reactie, ik ken die pony niet maar ik heb zelf wel één van die pony’s, Quispel staat bij mij in België. Ze is naar een manege in België verkocht en dan doorverkocht aan een andere manege. Misschien staat die pony ook ergens in België...

mariettek

Berichten: 1684
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: Ermelo

Re: [PG] Elliot van manege Schildknecht gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-20 14:55

Bedankt voor je reactie! Ik stuur je even een pb :)

"Nooit gedacht dat ik een Tattoo zou hebben... en het is helemaal zeker, hij gaat nooit meer weg!!" ;)
"Niets is zo prachtig als een Aria!" KLIK! Wie weet waar Elliot van manege Schildknecht is? *KLIK*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 1 bezoeker