[EG] kent iemand deze pony en was die misschien van jou?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boomer123
Berichten: 192
Geregistreerd: 20-04-10

[EG] kent iemand deze pony en was die misschien van jou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 17:54

hallo,
ik wou wel eens weten wie de oude eigenaar is van mijn pony niet de vorige eingenaar maar de eigenaar daar voor hier wat informatie over de pony.
naam: sepp van de tol
geslacht:ruin
hoogte: 95 cm
ras: mini appaloosa (staat ingeschreven in het nederlandse appaloosa stamboek)
kleur: br.schabrakbont
vader:mythos
moeder: ursela v. bakestein
geboortedatum: 03-07-1998
hier een paar fotos
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VTVDJIYH.jpg
ik hoop dat iemand reageert als je hem kent en je hebt een paar leuke fotos van hem dan zou ik het leuk vinden om die te krijgen
groetjes,
kirstin en sepp
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-03-13 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en foto in link gezet, maximaal twee zichtbare foto's per bericht.

Peer12
Berichten: 225
Geregistreerd: 27-01-12

Re: [EG] kent iemand deze pony en was die misschien van jou?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:22

Ik ken wel de fokker van je pony, de fam. Leenheer in Zwijndrecht. Weet niet of je dat bedoelt?
Ik heb geen idee of ze nog steeds fokken, maar dat deden ze in ieder geval wel onder deze stalnaam.
Mensen heb ik nooit persoonlijk gekend, maar 2 van mijn verzorgpony's kwamen bij deze stal vandaan.
En hadden ook dezelfde moeder trouwens

Laverda
Berichten: 11
Geregistreerd: 18-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 17:23

Wat leuk om Sepp hier tegen te komen! Ik heb hem anderhalf jaar verzorgd toen hij op een kinderboerderij in Zwammerdam stond. Daarna is hij verkocht naar een manege in Gouda. Zal eens kijken of ik nog foto's van hem heb.

uniektopper
Berichten: 18
Geregistreerd: 04-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 19:01

ja sepp heeft in gouda bij ons op de manege gestaan. Mijn dochter was toen helemaal weg van hem en reed ook altijd op hem.

boomer123
Berichten: 192
Geregistreerd: 20-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 20:35

uniektopper schreef:
ja sepp heeft in gouda bij ons op de manege gestaan. Mijn dochter was toen helemaal weg van hem en reed ook altijd op hem.

ja van die manege heb ik hem gekocht anja was de eigenaar als dat klopt.
hij staat nu bij mij voor de wagen helaas al 3 ongelukken mee gemaakt mara het hoort erbij

uniektopper
Berichten: 18
Geregistreerd: 04-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 22:07

nee hij is naar iemand anders gegaan als gezelschaps pony. Ik weet dr naam niet zo snel. Hij heeft daar een paar jaar gestaan. Ik denk dat je hem daar van gekocht hebt.

boomer123
Berichten: 192
Geregistreerd: 20-04-10

Re: [EG] kent iemand deze pony en was die misschien van jou?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 08:01

Nee ik heb hem bij anja gekocht

Dushii_Y
Berichten: 9
Geregistreerd: 01-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:19

Hoihoi ik ken sepp ook al aardig lang hij stond altijd met mijn oude pony al uhmm ik denk toen ik 11 was en ben nu 20 het waren altijd goede maatjes van elkaar maar blijkbaar heeft anja hun gescheiden van elkaar en tegen mij zij ze dat ze dat nooit zal doen lucly de pony die altijd met sepp was stondem samen op de ruiterclub in gouda toen samenverhuisd naar kennisen daar hebben ze aan huis gestaan en toen samen naar anja gegaan en daarzo zijn ze gescheiden wat we'll echt heel jammer is. Als je meer wilt weten stuur me een pbtje groetjess yoko