[EG] merrie Unes (voorheen ook wel dreamer genoemd)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mandy73_unes

Berichten: 300
Geregistreerd: 05-01-13

[EG] merrie Unes (voorheen ook wel dreamer genoemd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-13 17:51

Sinds april 2012 ben ik in het bezit van de merrie Unes <3 We hebben haar van Urk. Ze is geboren op 12 juli 2001 uit vader Okido en moeder Lorain. Ze heeft een AES stamboek! Vind het gewoon leuk om te weten wie haar kent en wat haar achtergrond is, vandaar. Zal kijken of ik nog een foto kan plaatsen. Ben nieuw hier op bokt dus dat ga ik nog ff uitzoeken...
[img]C:\Users\Jacco\Desktop\foto.JPG[/img]

Afbeelding
Afbeelding
Gelukt :)
beetje klein, nu weer uitzoeken hoe ze groter komen!!!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 06-01-13 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en berichten samengevoegd, je mag maar één keer in de maand je topic omhoog schoppen.

CxOnly
Berichten: 26
Geregistreerd: 21-07-10

Re: Wie kent mijn merrie Unes (voorheen ook wel dreamer genoemd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 21:59

Bij welke stal hebben jullie haar gekocht?

Mandy73_unes

Berichten: 300
Geregistreerd: 05-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 00:01

CxOnly schreef:
Bij welke stal hebben jullie haar gekocht?


Bij horseteam in Urk. handelsstal, maar Unes was van een kennis van hen en verkocht haar via deze stal.

Mandy73_unes schreef:
CxOnly schreef:
Bij welke stal hebben jullie haar gekocht?


Bij horseteam in Urk. handelsstal, maar Unes was van een kennis van hen en verkocht haar via deze stal.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 06-01-13 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.

esther_1996
Berichten: 1
Geregistreerd: 10-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:39

heey, wat leuk:) dit was mijn oude paard (Dreamer) <3 leuk om te weten dat ze het goed heeft bij jullie!!

Mandy73_unes

Berichten: 300
Geregistreerd: 05-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 22:24

Gooi mijn vraag nog maar weer eens erin! Niemand die mij iets meer kan vertellen. Vader is okido, moeder is lorain..

Mandy73_unes

Berichten: 300
Geregistreerd: 05-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 12:45

Mandy73_unes schreef:
Gooi mijn vraag nog maar weer eens erin! Niemand die mij iets meer kan vertellen. Vader is okido 965438 AES, moeder is lorain..

Unes is als 4-jarige verkocht aan de Fam. Hengeveld in Overijssel. Ze was toen nog onbeleerd.
Wil graag weten wie haar heeft gekend en ook of er broers en zussen zijn van dezelfde vader. :)

radnah2

Berichten: 2413
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Onder de brug

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:20

Ik heb unes ook gekend. Goede vriendin van mij heeft haar paar jaar gehad en ik heb haar toen gereden. Wat leuk om iets te lezen over haar en dat ze een goed tehuis heeft.

Wat wil je weten?

Ik ben gek op foto's van unes hoe ze nu is.

radnah2

Berichten: 2413
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Onder de brug

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:36

Afbeelding

Afbeelding

Mandy73_unes

Berichten: 300
Geregistreerd: 05-01-13

Re: [EG] merrie Unes (voorheen ook wel dreamer genoemd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 21:30

Oh god, schrik ervan! Eindelijk iemand die haar heeft gekend....ja, die foto, dat is mijn meisje...
Ja wat wil ik weten....alles, haha weet helemaal niets van haar. Wel dat ze lang bij haar moeder is gebleven, jaar of vier ofzo. Heb de fokker via internet gevonden.
Goh, leuk zeg. Het is zo'n fijn paard. Wel een echte dame :o ;) . Ik had ook een idee dat ze moeite had om zich te wennen omdat ik het gevoel heb dat ze veel eigenaren heeft gehad. Haar paspoort staat vol met stickers van dierenartsen (entingen) van all over the place. Heeft ze ooit een veulen gehad, dat je weet?
Super leuk dat je me gevonden hebt!
Moet me ff verdiepen in foto's plaatsen op bokt... Anders moeten we via mail contact leggen, dat lukt me beter om dan foto's te verzenden, haha!

radnah2

Berichten: 2413
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Onder de brug

Re: [EG] merrie Unes (voorheen ook wel dreamer genoemd)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-14 10:13

Ik heb je een mail gestuurd!