[PG] Eros, Welsh x Arabier, geboren juli 2004, ruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lein1983

Berichten: 1
Geregistreerd: 03-04-12

[PG] Eros, Welsh x Arabier, geboren juli 2004, ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-12 21:28

Beste lezers,

In oktober 2004 heb ik Eros gekocht, toen nog een veulen en waarschijnlijk geboren in juli 2004. Het is een kruising wels/ arabier, een schimmel (zie foto bij mijn profiel).
Eros zou een grote E-pony worden, maar werd uiteindelijk maar 1.47 m. groot.
Ik heb hem nog wel zelf ingereden, maar in mei/juni 2007 uiteindelijk met veel pijn in mijn hart verkocht.
Hij is toen naar Sasha gegaan, die met hem op stal Wennekers in Aalsmeer stond. Helaas moest zij hem een jaar later ook verkopen. Als het goed is wel weer naar iemand die ook op die stal stond. Ik dacht een aantal maanden geleden dat ik de nieuwe eigenaar via facebook had gevonden en stuurde haar een bericht. Helaas heb ik daar geen reactie op gekregen. Misschien toch niet de nieuwe eigenaar?
Heel graag zou ik jullie willen vragen of jullie Eros (inmiddels 8 jaar) of zijn nieuwe eigenaar kennen. Ik wil dolgraag weten hoe het met hem is en wat er van hem is geworden. Ik mis hem nog steeds; het was echt mijn maatje!
Ik hoop dat iemand mij meer over hem kan vertellen! Enne, ik heb natuurlijk zelf ook hele verhalen en veel foto's van/ over hem!
Alvast bedankt!

Groetjes,
Marjolein
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 03-04-12 22:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd.

Mioux

Berichten: 10077
Geregistreerd: 06-07-10
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [PG] Eros, Welsh x Arabier, geboren juli 2004, ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 07:37

op je profiel zie ik geen foto staan en je avatar is nogal klein om te zien... je kan eventueel hier in het topic via tinypic.com je foto uploaden en de forum link hier plaatsen

playboysches

Berichten: 775
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Uithoorn

Re: [PG] Eros, Welsh x Arabier, geboren juli 2004, ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 21:03

Eros staat nog steeds op Stal Wennekers, hij is van een heel lief meisje, zij heeft hem al een paar jaar.

PonyLover15
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:52

Hoi! Ik ken de eigenaars van Eros heel goed! En het gaat super met hem! Hij had laatst wek een gaatje (in het bot) op de plek van de halstersluiting maar hij is daar weer helemaal herstelt van hij heeft 2 andere leuke maatjes: Berend en Walter het is echt een boef! Maar wel super lief! Als ik wat voor je kan doen moet je het even zeggen! Ik hoop dat ik heb kunnen helpen en het is wel grappig want ik wil hem graag verzorgen maar daar doen de eigenaren nog lastig over wie weet lukt het en zou ik je op de hoogte houden! Groetjes! :j *\o/*

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70667
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [PG] Eros, Welsh x Arabier, geboren juli 2004, ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 00:53

Aangezien de eigenaar gevonden is plaats ik hier een slotje.