[EG] BELY (HAFLINGER) BILLY (NEW-FORESTER ??) SJAJEN (SHET)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kristinaaa97

[EG] BELY (HAFLINGER) BILLY (NEW-FORESTER ??) SJAJEN (SHET)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 14:32

hoi,
ik ben op zoek naar 3 superlieve pony's ik weet niet zo heel veel van ze maar wat ik van ze weet staat hieronder:

Belie: is een haflinger, heeft een smalle bles, heeft in ieder geval rechtsvoor een witbeen/halfwitbeen, heeft waarschijnlijk zomerexeem want draagt in de zomer altijd vliegendeken en hij is volgens mij best eigenwijs....

Billie: wat grotere bruine pony (ik gok rond 1,50), heeft een kol, zwarte (best lang maar niet echt heel erg lange) manen, staart en benen, ook best eigenwijs en nieuwsgierig volgens mij.....

Sjajen (ik weet niet of ik het goed schrijf): is een bruinbonte shetlander, heeft alleen de hals aan beide kanten bruin en een bruin hoofd met een smalle bles aan de boven kant van het hoofd die uitloopt tot een brede bles op de neus en iets hoger, is voor de rest helemaal wit (zover ik weet), bruine manen en staart....

ze stonden in Zutphen (Gelderland) in een wei met een bak er bij in, de wei ligt aan de harenbergweg en de braamkamp, en was omringd door bomen. schuintegenover de wei is ook nog een andere wei met geiten en shetlanders, ik weet dat de eigenaar daar ook kwam om te voeren en de eigenaar heeft ook mijn e-mail adres maar ik die van haar niet mee omdat ik me wachtwoord etc. ben vergete ;(

eerst stonden alleen maar Belie en nog een voskleurige shetlander (Mauntie maar die is laten inslapen vanwege hoefbevangenheid) in de wei, toen Mauntie was laten ingeslapen kwam Sjajen en later kwam ook Billie erbij.

in de zomer van 2009 (augustus) zijn de eigenaars verhuisd en de pony's zijn mee verhuisd, (ik had ook nog een paar weken van tevoren gevraagd of ik mocht helpen verzorgen maar toen zeiden de eigenaars dat ze gingen verhuizen) ik dacht nog dat ik afscheid van ze moest nemen maar dat heb ik niet meer kunnen doen omdat ik plotselling op reis ging dus had ik daar geen tijd meer voor.

ik zou graag willen weten waar ze nu zijn en misschien langs komen als dat zou mogen of misschien een paar foto's gemaild krijgen want ik mis ze nu wel heel erg ;(

als je misschien iets weet reageer dan alsjeblieft even... mvg Kristina