[PG] Kent iemand de merrie Nasje-Utopia?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nistria

[PG] Kent iemand de merrie Nasje-Utopia?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 16:55

Kent iemand de merrie Nasje-Utopia? 95.4225
Inferno x Hella Utopia v. Blanc Rivage x Duc de normandie
Deze merrie is van mijn moeder geweest, wij hebben haar ongeveer 5jr geleden verkocht. Naar een handelaar uit Bergharen (kan beter geen namen noemen denk ik )
Het was een zeer goede langgelijnde merrie, 172 als 3 jarige, ze zal dus best groot zijn geworden en kon super lopen. Ze was/is bruin, druipkolletje en vier witte kogels achter wat hoger dan voor.
Wij hebben haar weg gedaan omdat ze gevaarlijk was met inrijden. De vorige eigenaar had haar laten betuigen omdat het inrijden dat wat makkelijker zou gaan maar dit is helemaal fout gegaan. Ze liet zich achterover klappen. ZTijdens het rijden dus ook en aangezien ik mijn moeder nog wel even wil hebben, hebben we haar verkocht. De koper wist dit allemaal, maar bij hem zou het wel goed komen..

IK ben erg benieuwd of iemand deze merrie kent of heeft gekend, het zou een goed sportpaard kunnen worden als je er mee om kunt gaan..
Laatst bijgewerkt door Judje op 29-06-09 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel gewijzigd i.v.m. verplaatsing naar OV.

She's my lady Lovers

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-03 16:56

of hoort dit bij fokkerij en afstamming?

She's my lady Lovers

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 17:00

Ken wel een Inferno x Blanc Rivage xx, maar dat was een hengst, mocht nog door naar Den Bosch dacht ik...

kumalu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 08:55

:PB
Hallo, ongeveer 4 jaar geleden heb ik een KWPN merrie Nasje-Utopia 95.4225 gekocht.
Ze staat vandaag in Belgïe in een manege in de buurt van Brussel. Op ongeveer 4-jarig leeftijd is ze naar België gekomen via een handelaar die ze aan de manegehouder verkocht heeft en van wie ik ze gekocht heb.
Het is idd geen gemakkelijk paard - het heeft me 3 jaar lang veel tijd, geduld en zweet gekost, maar nu kan ik er mee springen, dressuur rijden en gaan wandelen. Nu is het is een heel aanhankelijk en eerlijk paard geworden..
Zou graag willen weten van waar ze komt voor dat ze in België is terecht gekomen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie