Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanniegirl schreef:Wat vind ik dit een leuk nieuws zeg!
Christel bedankt voor je berichtje!
Ik weet inderdaad bijna zeker dat het daar is, ik had dit niet verwacht naar zo lange tijd!
Ik stuur je straks even een pb'tje ^^
En wat fijn om te horen dat het goed met haar gaat!
Destijds op mijn manege (inmiddels ben ik er weg) had ze heel veel last van kreupelheid. Telkens als het weer wat beter ging, lieten ze haar weer meelopen. Dit heb ik de manege best kwalijk genomen, maar wat doe ik eraan? Heeft ze daar nu ook helemaal geen last meer van?
Enne, is ze nog steeds zo'n heerlijk ding op haar stal? (lees: rondjes draaien, happen (wat altijd mis is hoor, alleen een beetje dreigen)
Ben jij dat eigenlijk op Blondie, Christel?
Sanniegirl schreef:Ik las er helemaal over heen dat ze drachtig is, ook dat vind ik onwijs leuk! Wanneer wordt het veulen geboren? Ik zag je PB en ik heb hem weer beantwoord. Daar staat verder alles in, maar ik vind het ook heel leuk om te komen als ze haar veulen heeft, Blondie met een veulen dat moet ik zien! Gooide ze er toevallig mensen af door er heel hard van door te gaan, een hoek in te rennen en pats boem stil te staan? Dat was de Blondie streek haha. Maar fijn om te horen dat het zo goed gaat, en leuk dat je betere foto's wilt maken!
Ik weet echt 99,99% Zeker dat het haar is, behalve gewoon haar koppie die ik al te goed ken, maar ook door dat haar achterbenen en rechter voorbeen alledrie onderin wit waren, maar haar linker voorbeen niet. Dat vind ik wel typerend, en dat ze nog Blondie heet natuurlijk.
Nog een paar foto's van Blondie bij ons: