Naam: Sara Banjina (sara/saartje)
kleur: koffievos
geb.datum: 26-06-2001
geslacht: merrie
ras: ijslander x welsh
stokmaat: 1,20/1,25? (hier moet ik gaan gokken ze was weg voordat ze uitgegroeid was)
karakter: vrij braaf, niet snel onder de indruk en enorm nieuwsgierig. Mensgericht.
Wat ik weet:
Ze is bij mij in de wei geboren en heeft de eerste maanden met een ander merrieveulen doorgebracht. Ik heb de veulens samen verkocht aan een kennis. Zij heeft ze ongeveer 1 tot 1,5 jaar gehad. Helaas vond ze het nodig ze aan een handelaar te verkopen. De handelaar is beide pony's komen halen en ze zijn naar dordrecht gegaan. Hier loopt mijn spoor dood. Het zou kunnen dat sara zomereczeem heeft, maar hier ben ik niet 100% zeker van.
De foto's:
Hier is ze net 2 jaar. Het zijn mijn enige duidelijke foto's van hoe ze er nu uit moet zien

Sinds haar mama niet meer leeft vraag ik me steeds vaker af hoe het met haar gaat en waar ze terecht is gekomen. Dus ken je haar, of twijfel je? Maakt niks uit, liever 1 email/berichtje teveel dan te weinig!
Mocht iemand informatie hebben over het schimmel merrietje (foto 2), mag je ook wat laten weten!
Naam: Fievel's applejuice (djoecie)
Geslacht: merrie
Ras: welsh a (geen papieren, ouders wel bij mij bekend vader: penwings draigdu moeder camilla)
gebdatum. 05-06-2001
Kleur: Schimmel maar weet niet wat voor soort schimmel ze is geworden.
Ze had een vrij bol voorhoofdje, was wat minder makkelijk dan sara. Kent iemand 1 van de 2? Laat me wat weten, ben heel benieuwd hoe het met ze gaat.