Verzamelplaats gezochte paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silvester

Berichten: 2275
Geregistreerd: 29-12-04
Woonplaats: Maarsbergen

herkomst van appaloosa shetlander gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 00:21

Ik zou graag wat meer weten over de achtergrond van onze nieuwe appaloosa shetlander.
Het is een ruintje van ca. 11 jaar oud. Wit met zwarte en bruine spikkels. Voor foto's kijk hier http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=508406&hilit=

Wij hebben hem gekocht van mensen uit Zuidvelde in Drenthe. Die hebben hem ongeveer 1 jaar gehad. Zij hebben hem weer gekocht van een camping uit Zwaagwesteinde of omgeving. Nou heb ik verschillende campings daar gebeld, maar ik kom niet echt verder.
Ik zou graag willen weten wat er vroeger met de pony is gedaan. Hij is bereden, maar is hij ook betuigd?

Als mensen hem herkennen dan hoor ik dat graag.

So0p_
Berichten: 2864
Geregistreerd: 17-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:34

Weet iemand iets over het verleden van mijn pony?
We hebben wel contact met de vorige eigenaar maar die weet ook niet wat er daarvoor mee gebeurd was,...

Stamboeknaam : Bugs Bunny
Leeftijd: 11
Hoogte: 1.40

Ze was (wat we gehoord hebben) L springen en L dressuur
Volgens de KNHS (ofzo) is ze ook M springen geweest maar is ze toen een paar keer uitgebeld.

Bugs vind het niet fijn als je aan haar oren komt, dus we denken dat ze vroeger geslagen is....

hier wat foto's hopelijk herkennen jullie haar..

http://www.mijnalbum.nl/Foto=NKI44IDE
http://www.mijnalbum.nl/Foto=UFAG8TQM
http://www.mijnalbum.nl/Foto=WFCF488C
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZNWN4JJZ
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3HPCRGBA

Pharlap
Berichten: 1665
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: spijkenisse

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:35

http://www.mijnalbum.nl/Foto=SRPD4ZKC

Wie kent of herkent dit paard.

Zijn naam was: ( Gigolo ) Chico.
Geboren: op 4 augustus 1991.
Fokker: ( vermoedelijk ) Veehouderij Klomp-Zwetsloot Amersfoort
Aanvullende info: Op 1,5 jarige leeftijd door de fam. van Westerhuis uit Harskamp gekocht. In Februari 1994 heeft hij een week in de dierenkliniek Bockhorst in Empe gestaan voor een operatie om hem te ruinen, hij was een klophengst.
Hij is zowel dressuurmatig als western beleerd. Western heeft hij van Michael Lobri geleerd, onderdeel pleasure.
Hij is rond eind 1997 verkocht aan een meisje uit Gelderland die hem heel graag wilde hebben. Zij heeft nog wel eens contact gehad met de eerste eigenaren en de fokker over een video band van de dekking van Chico zijn moeder.
Waarschijnlijk heeft zij hem eind 1998 verkocht.
Hij is in 1999 op manege de ruiterhoek in Spijkenisse terecht gekomen via dhr Jan Ketting.
Chico is verkocht met entingsboekje door de eerste eigenaren, ik heb het echter nooit gekregen.

Chico heeft 1,5 bij de fokker gestaan op een wei samen met zijn moeder en later met een haflinger. Dit was aan het Smallepad in Amersfoort. Dit was vlak langs het spoor en vlakbij de dierentuin.
Deze veehouderij bestaat sinds een paar jaar niet meer.
Chico heeft met de eerste eigenaren op ponyclub de velkemeen gestaan.

Chico heeft een lidteken van waarschijnlijk prikkeldraad onder zijn rechteroksel.

Chico staat als knf e-pony geregistreerd bij het knhs met diernummer 5 24639.

Wie kent hem of denkt hem te kennen?
Meer foto's kan ik mailen en staan in mijn profiel.

Ik hoop snel iets te horen.

Groetjes Pharlap.

Fietsertje
Berichten: 3
Geregistreerd: 23-01-06

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 12:36

Ik zoek Lucas, mijn oude pony...
Echt een raspaard is ie niet, maar hij heeft wel wat weg van een Haflinger qua bouw maar absoluut niet qua kleur.
Hij moet nu ongeveer 15 jaar zijn.
Hij heeft zwarte manen, staart en sokken. Een lichtgele buik en een bruinkleurig lijf. Hij is gek op eten!!!
Een melkmuiltje en een witte vlek op zijn voorhoofd.
Het is een ruin en hij is ongeveer 1.45 mtr hoog.
Ik heb hem destijds (ik geloof in 1993) gekocht in Nuenen, daarna heb ik hem verkocht aan Wieke Goofers in Lienden die hem op haar beurt weer verkocht heeft aan iemand in Putten. Nu dacht ik dat ik hem zaterdag bij een ponyfarm in Ommel (Brabant) zag lopen met een kindje erop maar dat weet ik niet 100% zeker...

Ik zou hem zo graag nog eens willen zien en knuffelen en foto's van hem maken!!

jessie1234
Berichten: 327
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Maarheeze

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 17:43

ik ben op zoek naar mijn verzorg pony van vroeger.

naam:op papier iets in de geest van adiana
roepnaam:passie
geslacht:merrie
ras:volbloed arabier
aftekeningen:zie foto
de leeftijd nu:ongeveer rond de 10 jaar,kan het niet precies meer zeggen.

http://pic19.picturetrail.com/VOL1062/3 ... 864652.jpg

ik zou graag willen weten hoe het met haar is.
wat ik weet is dat ze bij een fokker uit de buurt van oss gekocht toen ze bij de eigenaar van mijn toen verzorg paarden terecht kwam.

de foto is genomen toen ze 4 jaar oud was en net haar eerste veulentje had.
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 23-01-06 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: geen foto's

Kiger
Berichten: 53
Geregistreerd: 19-01-05

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:39

Heey hallo , ik hoop zo dat jullie mij kunnen helpen
Tara was mijn geweldige lievelingspony, ze head nogal een eigen wil dus niemand mocht haar. maar ik wel, ik deed ongeveer 1 1/2 jaar alles met haar, knuffelen borstelen losgooien en ik was zelfs al bezig met beleren tot die *PIEP* baas van de manege haar van de ene op de andere dag verkocht!!! ik was flink toegetakeld dat snap je zelf ook.
Hing hij een verhaal op dat ze beter af was bij de handelaar , die *PIEP* had gewoon een goed bod gehad.

Tara was een zeer goede springer, kon haast overal overheen , zonder iemand erop


- Stamboek- en eventueel roepnaam.
Tara is haar roepnaam, en haar stamboeknaam is of tara of maggy (waarschijnlijk)
- Ras
connemara
- Leeftijd die het paard nu heeft.
4
- Kleur, aftekeningen en bijzondere kenmerken zoals littekens e.d.
Valkkleurig , een wit voetje ,
- Geslacht.
merrie
- Hoogte.
ca. 1.30
- En dan nog extra info zoals de laatste keer dat je hem gezien hebt.
de laatste x was in november ze ging naar een handelaar die alex heet
- Een link met daarop een foto van het paard dat je zoekt.
http://groups.msn.com/Taralovejou4ever/_whatsnew.msnw

dit staat vol met fotos pb me ff als je haar hebt gezien

linda_lekuri

Berichten: 937
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: In 't Oosten van NL

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:53

Wie weet waar mijn oude pony is?!

VOS kleurige D-pony (1.46 mtr.) met witte bles en witte sokjes
* merrie
* geboren april 1985
* M-dressuur niveau/ L-springen
* brave, lieve pony, alleen met opzadelen/ aansingelen vervelend!

Ik heb haar zelf gekregen in 1993. We hebben haar gekocht van mensen uit Lochhuizen. Van mijn 14e tot 18e heb ik haar naar M1 dressuur niveau gereden, L springen en B cross.
in het jaar dat ik 18 werd (1997) hebben we haar moeten verkopen!
Het volgende weet ik:

1993-1997: is ze van mij (Linda, Geesteren (GLD) geweest.
1997: verkocht naar mensen met een boerderij in Hellendoorn
na ruim 1 jaar is ze doorverkocht naar een vriendinnetje van dat meisje in Hellendoorn. En deze mensen hebben haar weg gedaan via een handelaar! Tot die tijd heette de pony "JOLLY"

Daarna is ze naar een jong meisje in Drenthe Assen (dacht ik) gegaan. Zij heeft ook nog succesvol wedstrijden gereden. Zij hebben de pony toen "GLADYS" genoemd!
Door een rugprobleem kon de pony niet aktief meer gereden worden (op wedstrijd niveau) en hebben ze de pony verkocht naar een meisje/ manege in Kallenkote. Ze liep daar braaf haar rondjes in de bak, maar tijdens buitenritten kon ze wel fris worden!

Dat is het laatste dat ik weet. Ik weet niet of mijn oude pony daar nog steeds staat?!?!? Ze kan ondertussen anders heten, maar weet iemand of ze (een vos kleurige D-pony) nog bij deze manege in Kallenkote staat?
Of waar ze anders is gebleven?

LDRD

Berichten: 9879
Geregistreerd: 04-02-04

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 11:45

Ik ben op zoek naar een 3.5 jarige zwartbruin ruin. Hij heeft geen aftekeningen op zijn hoofd, wel 3 witte voetjes (rechtsvoor is de donkere voet).
Zijn stokmaat is ongeveer 1.61.
Het is een bloedmooi dier dat goed kan bewegen.
Er zit een KWPN papier bij (Sunny Boy x Havidoff), doch ik acht het niet uitgesloten dat het papier er inmiddels niet meer bij is.
Dit paard is als het goed is in de handel terecht gekomen ergens in Noord-Holland.
Het karakter zou een probleem kúnnen zijn, maar dat hoeft niet zo te zijn.
Heb jij enig idee waar dit paard kan zijn gebleven dan stel ik het zeer op prijs als je mij dat laat weten. Alle tips, hoe vaag misschien ook, zijn erg welkom!

http://img8.imageshack.us/img8/1746/ormetpony8bb.jpg
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 24-01-06 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: geen foto's

lunaalover
Berichten: 10
Geregistreerd: 18-01-06

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 22:15

heej

ik zoek myn oude verzorgpony pasja.

het is een c pony.

het is een palomino en het was best wel een drukke pony

pasja was niet zo jong meer zo ong.. 15 tot 20 Nu.

by ons als je wou opstygen begon die te stygeren. maar dat ging later ook al weer beter.

het is geen beginnerspony.

hier heb je een foto vn haar.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=I46QHJTJ

ik hoop dat ik snel wat hoor want ik mis haar heel erg.

haar oude baasje zoekt haar ook al!

xx my
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-01-06 23:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Geen foto's.

Angel24
Berichten: 5
Geregistreerd: 25-01-06

HELP!! D-pony "Angel" Gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 23:41

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar iemand die deze pony kent , of er infomatie overheeft! Ik Ben al 6 jaar op zoek maar heb nog steeds niks gevonden! Dit is het laatste wat ik kan bedenken in mijn "zoektocht" dus als je iets weet laat heb A.U.B weten!!!

Het gaat om een D-pony die Angel heet, het is een merrie, ze heeft een aantal jaar op Manege Meulendijks in Geldrop (N-Brabant) gestaan.
Ze heft daar in Mangelessen gelopen en was een vand de geliefdste ponys in die tijd. Daarna is ze verkocht en heeft nog een paar jaar in pension op diezelfde manege gestaan, omdat ze te oud werd is ze naar een tehuis voo gehadicapte kinderen gegaan omdat ze altijd erg va de aandacht genoot en zo zij en de kinderen een paar leuke jaren kon bezorgen! Ik geloof dat dat tehuis in Belgie was in d buurt van ''Merksplas" Maar dat weet ik niet zeker.
Omdat ze al oud was kan het heel goed zijn dat ze al oveleden is maar ik zou toch nog graag willen weten hoe haar laatste jaren zijn geweest!!! En misschien leeft ze nog steeds wel want ze was nog Kerngezond!! ze zou dan nu een jaar of 30 zijn. Ik zou al heel blij zijn als iemand de naam van dat tehuis weet zodat ik daarheen kan gaan bellen!!! Laat het me dus AUB weten!!!!

Het is dus eend-pony Merrie, met de naam ANGEL!
Kleur ; Vliegenschimmel,

Ze heeft in haar nek de hoofdletter A GEBRANDMERKT staan.

AUB laat me iets wetne als iemand deze pony kent!!! en misschien weet waar ze staat en of ze nog leeft!

I.i.g BEDANKT voor het lezen en ik hoop echt dat iemand mij meer kan vertellen!!!

Ibalia

Berichten: 2256
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Een-city

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 23:56

Naam: Jasmijn
Ras: KWPN
Leeftijd: 15 (15-03-1991)
Kleur: Bruin met bles en witte voetjes (hoeveel weet ik niet)
Geslacht: Merrie
Hoogte : 1.62 (bij stamboekopname als 3 jarige)
Afstamming: Dutchboy x Wellington 91.1356

Extra info:
Ik heb al eerder een oproep geplaatst maar op de verkeerde plek en is er een slotje op gezet. Dus nog een keer een oproep.

Ik ben al heel lang op zoek naar het eerste veulentje van onze oude fokmerrie Diane (Wellington x Kompas)
Ze is als 3 of 4 jarige naar Belgie verkocht en ik kan haar niet weer vinden. Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat en om te kijken of haar prestaties kunnen bijdragen aan het prestatie of preferent maken van onze merrie.

Ik heb gehoord dat ze op hoog niveau gesprongen heeft maar ik weet niet of dat ook echt waar is.
Ze heeft een dochter van Ahorn Z. Deze heet Weiqi en loopt in Engeland. Deze eigenaar is ook op zoek naar Jasmijn.

Ik hoop dat jullie weten waar ze is. Tips over het zoeken in Belgie zijn ook welkom.
Ik heb inmiddels een tip gekregen over een forum in Belgie.

http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZL8FBW3E
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-02-06 18:14, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Lielle : foto geplaatst ; Maya : IMG-codes verwijderd.

Angel24
Berichten: 5
Geregistreerd: 25-01-06

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 00:39

Beste Katja,
Ik heb ff een vraagje...

Zou het niet makkelijker Zijn als nieuwe berichten op pagina 1 komen te staan?? ik weet niet of dit evt mogelijk is hoor! maar alle nieuwe berichten komen achteraan en daar word door veel mensen nooit of bijna nooit naar gekeken. Het is maar een suggestie mar ik denk wel dat het zo makelijker zou zijn om een pard te vinden!! Of misschien zelf een apart forum, ipv bij vraag maar raak een apart forum om vermiste/gezochte paarden neer te zetten.

Nogmaals het zijn maar sugessties!!! Ik weet niet of er iets aan gedaan zou kunnen worden? Zou wel superfijn zijn vind ikzelf!!!

Groetjes Angel24,

Lielle

Berichten: 66270
Geregistreerd: 12-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 09:01

zeer waarschijnlijk komt er in de nieuwe forumindeling een apart forum hierover, dus dan is dat opgelost.

JenniifeR

Berichten: 17
Geregistreerd: 31-01-06
Woonplaats: Weert

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:04

Hoi.
Ik zoek de pony Joy.
Verder weet ik niks van haar.
Ze is een merrie, stond op manege "De Jasmijnhoeve" en was donkergrijs toen ze werd verkocht. O ja! En toen ze haar verkochten, was ze geschoren bij het plekje waar het zadel ligt.
Ik zou graag willen weten waar ze nu is.
Ze was mijn lievelingspony en er is sindsdien geen pony meer daar gekomen die zo geweldig waren als haar .
Kusje Jenn

Irene2510

Berichten: 310
Geregistreerd: 15-09-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 12:54

Wie kan mij wat meer vertellen over mijn paard?
Het is een half kwpner half fries. Hij komt uit Purmerend (Purmerdijk)
Ik zou het leuk vinden om meer over zijn familie te weten te komen en hoe hij als veulen was. Voor foto's moet je in mijn profiel kijken.

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:17

Gezocht:
Vienna, van Lancet (02.03666) 29 APRIL 2002

Ik rijd een KWPN Merrie, genaamd Meghan (v. Uniform). Nu weet ik dat zij ooit een veulen gehad heeft (in 2002) genaamd Vienna.

Ik ben heel erg benieuwd naar Vienna
Het adres van de eigenaren weet ik, dankzij google, maar ik ben te "chicken" om te bellen of een brief te sturen.
Ik ben erg benieuwd of iemand hier op bokt Vienna kent. (of Meghan gekent heeft)
Foto's van Meghan staan in mijn profiel.

TJolieke
Berichten: 1961
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Noord Limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:56

Ben mijn vorige paard uit het oog verloren,zou wel willen weten hoe het met hem gaat. Schijnt eind vorig jaar aan een manege in het westen van het land verkocht te zijn.
- bruine ruin, alleen een klein wit vlekje op zijn hoofd
- stokmaat ca. 1.78m
- KWPN stamboeknaam Sire du Quattro
- Roepnaam toen: Seigneur / De Sir
Groot fors paard, als hij hard moest werken wilde hij nog wel eens fanatiek bokken. Superlief knuffelbeest op stal, wel een beetje lomp.
Weet je iets stuur me dan even een pb'tje svp.

_evelien_

Berichten: 1583
Geregistreerd: 25-04-05

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:40

ik ben op zoek naar een paard en hoop dat jullie me kunnen helpen
Roosje
zeven jarige merrie
afstamming is Schalkhaar x Tolbert
kleur: donkerbruin
aftekeningen: 3 witte sokken (linksvoor geen sokje
een kolletje een beetje in ruit vorm en een wit neusje
wie o wie kent haar?

AikePeer

Berichten: 1052
Geregistreerd: 20-05-05

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:17

hallo ik heb 3,5 half jaar geleden mijn new-forest pony Palatin in laten slapen. Via via kwam ik in contact met een meisje die vroeger zijn moeder had verzorgd zij heeft mij toen foto's gestuurd van Palatin toen hij nog jong was op die foto's stond ook een pony vidar genaamd. Hij was het gezelschaps maatje van Palatin ze hebben samen op de opfok gestaan. Nu ben ik benieuwd of iemand hem hier kent??

Zijn naam is dus Vidar (misschien nu anders)
het is een voskleurige pony met een smalle bles.
hij zou nu een jaar of 13 moeten zijn..
Kent u deze pony pm me dan.

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:24

ik ben op zoek naar EEN ZWARTE WELSHmerrie ,WIT zeer grote bles MET TWEE MAANOGEN..naam:lady

ze is 1.20 groot,4 witte sokken/halfbenen en een GROOT bles/WIThoofd waardoor ze twee MAANOGEN heeft.
ze is nu rond de 13/14 jaar.

in stal wat zuur,heel braaf onder zadel en in omgang,springt leuk,zeer verkeersmak.


deze merrie is verkocht naar een manege in AMSTERDAM,eerst als manegeponytje daarna prive verkocht(op dezelfde manege?)

cellibelli
Berichten: 549
Geregistreerd: 03-05-03

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 21:35

GEZOCHT:KIBOLGA

ik ben opzoek voor een stalgenoot van me naar de moeder van haar paard nikki bolga.
het gaat om het paard kibolga.
de moeder van kibolga is wibolga(nu 0ng 25jaar oud)
kibolga moet nu ong 15jaar oud zijn.
Kibolga is een merrie van ong 1.70hoog,ze is bruin van kleur met zwarte manen en staart.ze had een kleine bles.en een wit voetje(misschien meer maar dat weet ik me niet te herineren)
kibolga staat als het goed is in friesland.ze stond bij een oudere vrouw achter huis,heeft daar ook een hengstveulen gehad.ze is als het goed is verkocht aan een fam met twee kinderen waarschijnlijk een dorp verderop.
Kibolga is gefokt door a.de vos in lekkerkerk.
wie weet hoe het gaat met kibolga?of wie heeft er meer info plus eventueel een foto van kibolga?
ik hoop iets voor haar te kunnen betekenen.
alvast bedankt.
groetjes cellibelli.

goodwin
Berichten: 360
Geregistreerd: 16-09-05

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 23:15

eigelijk zoek ik ook 2 paarden
de 1e = URITHMIC en hij werd UNIEK genoemd
het was een bruine ruin
jazz x zeoliet
5 jaar oud
hij is in januari vorigjaar verkocht
en er word gezegt dat hij naar engeland is maar ik weet niet zeker of hij wel egt in engeland is.


en ik zoek ook

SILVIA in de volksmond word ze SPROET genoemt
sproet is een c-pony, merrie
vos met witte stipjes.
een hele vlugge pony die voor de fok verkocht is en ze is
18/19 jaar oud.
van deze pony wil ik gewoon graag weten hoe het met haar is en of ze drachtig is
als iemand iets weet
PPPPBBBBBBen please

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 03:05

Gezocht

Stamboeknaam: Dyones
Geboortejaar: 1993/1994
Geslacht: Ruin
Kleur: Vos
Stamboek: New Forest
Stokmaat: 1.46,5
Niveau: Z dressuur

Verkocht naar 'Chayenne' uit Schiedam en omstreken. Na een jaar uit het oog verloren. Ik ben erg benieuwd waar hij nou is.

Napoline
Berichten: 366
Geregistreerd: 13-06-05

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 12:19

Verleden gezocht van deze KWPN-merrie.
Ze is in juli 2000 afgekocht van handelaar Deruyck (West-Vlaanderen, Belgie).
Stokmaat: 1m60 (ongeveer)
Leeftijd: Zou ik graag weten, maar wordt geschat tussen 15-20 jaar
Kenmerken: brandmerk van het kwpn. Zeer weinige manen en staart.
Ze heeft een litteken op haar rechterachterbeen (vermoedelijk opzettelijke wonde geweest).
Verder heeft ze nog een gat in haar schedel, die wel degelijk toegenaaid geweest werd. (ongeluk?)
Ze is niet erg vriendelijk naar kinderen toe, dus misschien werd ze in het verleden gepest door kinderen.

Vanachter heeft ze 2 witte sokken en 2 witte voeten, voor de rest geen aftekeningen.

Wie kent haar????

Contact opnemen met: stolenhorses@napoline.be

ps: de foto's zijn van toen ze pas van de handelaar kwam. (2000)


http://gezocht.napoline.be/files/scan10028_887.jpg

http://gezocht.napoline.be/files/scan10026b_189.jpg

http://gezocht.napoline.be/files/scan10026a_369.jpg

http://gezocht.napoline.be/files/scan10025_622.jpg

http://gezocht.napoline.be/files/imgp1555_190.jpg

Mi_Amore

Berichten: 14850
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Re: [centraal] Verzamelplaats gezochte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:34

Hey,

ik zoek een ex-manegepaard genaamd valiska, ze zou ongeveer 16 zijn. Ze is verkocht aan een manegeruiter van bij ons Samira, en is daarna verkocht naar iemand op manege Pegasus in Schilde... Zou graag weten of ze daar nog staat en of iemand haar kent... Zou graag willen weten hoe het met haar is en als iemand een foto'tje zou hebben van haar... Je zou mer er echt erg blij mee maken!

foto:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LBUTCQJY

http://www.mijnalbum.nl/Foto=WS8ZUSGZ

Op die laatste foto niet letten van de 'kwaliteit' van de stal, we waren haar eigen stal nog aan het klaarmaken

Ik hoop echt dat iemand haar weet zijn... Mis haar echt...
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 08-02-06 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: geen foto's?!