[PG] Marietje, fordxwelsh gezocht!!

Moderators: SayaJones, Apple, C_arola, Amaryllis, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

ArandaVD

[PG] Marietje, fordxwelsh gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-17 21:02

Wie o wie kan mij helpen?

In 2013 werd mijn aller liefste verzorgpony Marietje verkocht. Ze stond toen op manege Sprong Vooruit in Rijkevoort (NB).
Omdat ze niet geschikt was als manege pony is ze verkocht naar een meisje van ongeveer 12 jaar, en daarna weer doorverkocht.
Vanuit daar ben ik haar compleet uit het oog verloren.

Marietje is een kruising tussen een fjord en een Welsh, ze heeft de kleuren van een fjord en het postuur van een Welsh. Mooie dikke lange manen (als ze die nog steeds heeft) zebrastrepen op haar benen en een aalstreep op haar rug. Ik denk dat ze nou rond de 12/13 jaar is?

Dit is een foto van Marietje toen, als je weet waar ze is, laat het mij alsjeblieft weten..

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5919D57A

https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5922CE79

Mariett

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 21:06

Ik schrok even bij het horen van haar naam :+ Maar het is niet mijn Marietje, dat is een haflinger.

Ik ken wel een pony met dezelfde naam die er op lijkt. Komt uit 2004 en is een Fjord x Welsh, zie ik nu op de website :)
Afbeelding

Ze heeft een geweldig leven, staat veel buiten met vriendjes en is heel lief. En ze heeft een bijzonder lieve eigenaresse, die heel veel om haar paarden geeft.

Like mijn fotografiepagina! B Maarsingh fotografie

ArandaVD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-17 21:17

Mariett schreef:
Ik schrok even bij het horen van haar naam :+ Maar het is niet mijn Marietje, dat is een haflinger.

Ik ken wel een pony met dezelfde naam die er op lijkt. Komt uit 2004 en is een Fjord x Welsh, zie ik nu op de website :)
[ Afbeelding ]

Ze heeft een geweldig leven, staat veel buiten met vriendjes en is heel lief. En ze heeft een bijzonder lieve eigenaresse, die heel veel om haar paarden geeft.

Dat is ze!! Zou je aan haar eigenaar kunnen vragen of ze contact met mij zou willen? :)

Mariett

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 21:19

ArandaVD schreef:
Mariett schreef:

[ Afbeelding ]

Dat is ze!! Zou je aan haar eigenaar kunnen vragen of ze contact met mij zou willen? :)

Ik zal het doen :)
Ik stuur je een pb'tje als ik meer weet!

Like mijn fotografiepagina! B Maarsingh fotografie

ArandaVD

Re: [PG] Marietje, fordxwelsh gezocht!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-17 21:19

SUPER DANKJEWEL!!

sjanien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 21:21

Fijn dat je haar zo snel hebt gevonden!

Lobke-Femke-Yiska-Guus-Flecky

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 07:11

Wat fijn dat je haar zo super snel gevonden hebt!

Amaryllis
Coordinator Horse Event en Moderator VMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 08:59

Wat leuk dat de zoektocht tot een goed einde is gekomen!! :) voor het overzicht daarom hier een slotje.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten