[EG] Zita, 4 jarige vosse merrie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

[EG] Zita, 4 jarige vosse merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 17:24

Beste mensen,

Op 29 Maart 2008 is de vosse merrie Zita naar Barendrecht gekomen. Zij is vanuit Belgie hier naar toe gekomen.

Het enige wat ik van haar weet is dat ze weg moest omdat de eigenaren OF kinderen kregen, OF verder gingen met andere paarden te fokken.
Er is verteld dat Zita een KWPN merrie is, maar er was geen paspoort en geen papieren aanwezig. Wel is ze gechipt.

Zita heeft een knip in haar oor, er is verteld dat dit door het prikkeldraad is gekomen.
Ook heeft ze voor de kar gelopen in Belgie.

Ik zou heel graag de oude eigenaren willen opsporen van Zita, omdat ik graag meer over haar wil weten, en hoe ze vroeger was. Ook zou ik graag willen laten zien hoe ze het bij mij heeft, en hoe ze er nu uit ziet.

Zita heeft nu Shiva, ze is nu bijna 5 jaar (we hebben een geboortedatum zelf mogen kiezen) toen ze hier kwam was ze rond de 3/4 jaar. Toen wij haar kregen was ze rond de 1.63 nu is ze bijna tegen de 1.70 aan.

Hier een foto van 29 Maart 2008.

Afbeelding

Meer informatie is mogelijk, maar veel weet ik niet. Ik hoop op deze manier de eigenaren te vinden.

Alvast bedankt voor de hulp.

MVG,
Denise.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 22:43

Schopje dan.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 16:34

EIGENAAR GEVONDEN!

Tanja

Re: [EG] Zita, 4 jarige vosse merrie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 22:05

Aangezien de eigenaar is gevonden wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan oom deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.