[PG] Debby, bruine hackney merrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KimL86

[PG] Debby, bruine hackney merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-07 21:47

Ik ben al een tijdje benieuwd waar mijn oude verzorgpony Debby gebleven is.
Het is een bruine hackney van ongeveer 1,50 hoog. Debby is niet haar echte naam. Haar echte naam op papier weet ik niet want het was een erg vreemde naam en ik heb maar 1 keer haar papieren gezien. Ik weet dus verder ook geen voorouders helaas. Ze heeft een bles en 4 witte voetjes en nog een witte vlek op haar buik, maar ik weet zo niet meer waar precies. Ze is ongeveer 5 jaar geleden drachtig verkocht naar schijndel en het laatste wat ik weet is dat ze daar bevallen is van een tweeling, die waarschijnlijk op latere leeftijd allebei overleden zijn. Het is een pony met erg veel temperament onder het zadel en voor de kar, maar op stal is ze superbraaf en aan de hand ook. Ze liep altijd zonder touw met me mee.
Hier 2 fotos van haar. Het zijn geen hele duidelijke fotos, want ik heb geen digitale fotos van haar dus heb ik een foto van een foto gemaakt. Maar het geeft in ieder geval een idee.
Afbeelding
Afbeelding
Ik hoop dat iemand haar herkent want ik ben echt benieuwd hoe het met haar is.

KimL86

Re: [PG] Debby, bruine hackney merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 23:38

maand voorbij dus even een schopje

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 13:13

Alweer 2 jaar geleden dat ik dit topic heb geplaatst maar hierbij toch nog een nieuwe poging of iemand haar kent.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 01:29

Weer een jaar later nog maar een laatste poging.

lenore

Re: [PG] Debby, bruine hackney merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:08

leuk paard