eind vorig schooljaar is mijn paardje verkocht, als het goed is staat ze nu ergens in duitsland. ze had heel veel weg van een arabier, maar haar vader was onbekend dus we weten niet zeker of ze volbloed is. ik vroeg me af of iemand haar ooit heeft gezien: zo zag ze eruit
op deze foto zie je haar hoofdje
*heel klein maantje op voorhoofd
*zwarte manen en staart, zwarte benen
*bruin was haar kleur
*heel leuke uitstraling, mooi neusje
* ze was 1.46 m hoog
op deze foto is ze drachtig, of net drachtig geweest van haar eerste veulen
de reden dat ze is weg gegaan was omdat ze heel veel bokte en steigerde en soms ging ze gewoon liggen tijdens het rijden. veel dieren artsen hebben haar onderzocht. ze komden niets vinden... het was gewoon iets in haar geest. we hebben veel met haar gedaan om het probleem op te lossen, maar we hebben altijd lief tegen haar gedaan. maar op een gegeven moment werd ze te gevaarlijk. het ging niet meer. we hebben haar 3 of 4 jaar gehad. en ik vraag me af hoe het nu met haar is... misschien heeft iemand haar gezien op vakantie ofzo? of misschien woont iemand hier in duitsland?? ik wil zo graag weten of ze niet dood is... zo graag!!
ze moet nu ong. negen of tien jaar oud zijn...
als je iets weet, laat het ij dan weten!!

.
ze is nu super braaf met dresuur. en het springen gaat ook al een stuk beter!!
met springen word ze echt rustig ze steigert niet meer en ik neem soms met haar een hindernisje. met dressuur rijden bokt ze nog maar zelden!! ( alleen als ze hengstig is.. ) het is een super lieve pony!! als ze mij hoort of ziet begint ze meteen te hinniken
als je meer wil weten krijg ik wel een berichtje terug van je
trouwens zij heeft inderdaad een italiaans paspoort. groetjes van minouk hoefjes+likjes van birba!!!