Heeft iemand enig idee waar je deze kan kopen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

cow_girl schreef:Nee, de Paardendrogist heeft meer een netje, die heb ik gehad, maar paste niet.
En zoiets als deze heeft ze ook als vliegenmasker voor in de wei, perfect, alleen die kun je niet gebruiken voor het buitenrijden.... helaas.
Kelly_ann schreef:Aan het masker te zien is het van het merk crusader.
Neem eens contact op met de persoon van deze webshop, die importeert deze maskers: http://shop.kapaza.nl/CountryGirls/4599 ... NIEUW.html

hoefnageltje schreef:Toevallig heb ik er afgelopen zaterdag een gehaald van Harry's Horse voor maar 12,95. Lijkt heel erg op het plaatje, al dan niet dezelfde. Succes!

cow_girl schreef:Maar kan je daar mee buitenrijden??? dat is toch gewoon een vliegenmasker voor in de wei?
Ik zoek echt een masker waar je BUITENRITTEN mee kan maken, dus niet voor in de WEI.
Maar misschien is zo'n vliegenmasker waarmee je ook kan rijden beter qua zicht en mag hij wel snachts omblijven? 
Emaartje schreef:inderdaad te koop bij equimatch daar heb ik hem ook gekocht..
twistermahoi schreef:Haha wat apart mijne is net binnegekomen van de Agradi!!
super ding en volgens mij exact dezelfde!!
MissPromiss schreef:twistermahoi schreef:Haha wat apart mijne is net binnegekomen van de Agradi!!
super ding en volgens mij exact dezelfde!!
Heb jij die van 10,95? Kun je die ook aan het halster bevestigen achter de oren?
Ik kan hem zo snel nergens anders vinden dan bij agradi.. en bij agradi moet je minimaal 25 euro besteden