Je hebt nodig:
-4 zakjes gewone thee
-knoflookpoeder
-kruidnagelpoeder
-azijn
-dettol
-citroensap
-water
0.5 liter water koken, daar 4 zakjes thee in hangen tot het water afgekoeld is.
Theezakjes eruit halen en uitknijpen.
(dan houd je uiteindelijk minder thee over vanwege verdamping en een deel blijft nog in de theezakjes zitten, ik had nog 350ml)
150ml water koken met daarin een eetlepel knoflookpoeder en een eetlepel kruidnagelpoeder ondertussen paar keer roeren.
Dit goedje moet je even door een pantykous zeven omdat anders je spuit verstopt gaat zitten.
Het water wat je eraan overhoudt bij de thee doen.
Daar doe je nog 400ml azijn bij en 150ml dettol en 100ml citroensap.
Voor mensen die willen roepen dat dettol en zuur (azijn en citroensap) niet samen gaan kan ik je vertellen dat ik het alledrie samen op mijn onderarm heb gesmeerd om dat uit te testen. De hele dag laten zitten en er was niks aan de hand.
Alles is gewoon in de supermarkt te koop.
En als je het omrekent ben je in totaal ongeveer 3,50 kwijt voor een liter vliegenspray die super werkt

Heb het eerst natuurlijk een paar keer getest voordat ik het hier op bokt kon zetten

In de aanschaf ben je natuurlijk meer kwijt want je maakt niet alles in 1 keer op. Ik was voor de azijn 1,5l, knoflookpoeder, kruidnagelpoeder en twee bolletjes citroensap a 200ml 3,50 kwijt en de dettol kost 9,99 voor 0,5 liter. Thee had ik nog maar is niet duur. Maar goed dat maak je niet allemaal in 1 keer op daarom kost het omgerekend dus 3,50 voor iets meer dan 1 liter.
Nou, ik zou zeggen veel plezier met brutselen en ik hoor graag of iemand er iets aan heeft gehad