Aansluitend vliegenmasker, ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Aansluitend vliegenmasker, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 19:03

Heb je daar een foto van toevallig? Want die ken ik niet volgens mij.

Die van Kerbl heb ik ook al naar zitten kijken :j Als de sliertjes nu toch niet gaan of voldoende bescherming bieden ga ik die eens proberen denk ik.

Dat andere moet je aan het hoofdstel vastmaken zeker? Heb liever niks met lintjes en knopjes.

Linde83
Berichten: 55
Geregistreerd: 19-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-17 21:06

Ik heb er geen foto van maar als ik er aan denk maak ik er morgen een voor je! Ik heb hem wel gekregen van iemand, dus geen idee of ze nog te koop zijn.

Edit: ik heb me vergist in het merk, het is deze https://www.ruitersportgierman.nl/premiere-eczeem-vliegenmasker-bruin.html. Op de foto ziet het er niet heel erg nauwsluitend uit, bij mijn paard sluit het wel nauw. Onderkant en bovenkant zijn van elastiek, bovenkant kan je ook nog strakker zetten.

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Aansluitend vliegenmasker, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 11:15

Ik lees ook ff mee, zoek ook een nieuw masker. Had een hele fijne van Harry's Horse, maar mevrouw heeft daar nu net wat gaatjes in gemaakt :(
Kitty, van welk merk is dat masker van jou?
deze had ik overigens:
Afbeelding

Duc_je
Berichten: 637
Geregistreerd: 26-07-17

Re: Aansluitend vliegenmasker, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 09:43

En heb je inmiddels iets gevonden wat geschikt is om mee te rijden? Dat roze masker vind ik er wel mooi aansluitend uit zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 19:25

Voorlopig ben ik even met deze aan de gang:

Afbeelding

Die had ik nog liggen dus maar weer eens uit de kast gehaald, nu z'n headshaking redelijk onder controle is heeft hij blijkbaar ook geen last meer van de sliertjes. Dus voorlopig even hiermee en zien hoe het gaat, al zou een zebra-uitvoering wel handig zijn want zwart komen ze natuurlijk ook gewoon op af .. Maar dan kunnen ze al niet op z'n oren/hoofd gaan zitten dus het zal allicht iets helpen.

Indien toch niet dan kijk ik weer verder...

Rintah

Berichten: 2921
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 22:29


Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 10:30

Kinke schreef:
Ik lees ook ff mee, zoek ook een nieuw masker. Had een hele fijne van Harry's Horse, maar mevrouw heeft daar nu net wat gaatjes in gemaakt :(
Kitty, van welk merk is dat masker van jou?
deze had ik overigens:
[ [url=m/axgZCS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die ik liet zien is uit mijn eigen webshop ( strong versie ). Ik heb dit jaar een eczeem paardje staan en dus de gelegenheid om alle smeersels en maskers erop los te laten om te zien wat wel en niet werkt :-p dit masker blijft wonderbaarlijk genoeg goed zitten en gaat niet stuk. De kerbl versie heb ik ook liggen. Die valt lager uit wat fijn is maar zit wat losser waardoor ze hem verliest. Deze is ook fijn maar te kort om het neusje van mijn ijsje te beschermen:


Afbeelding