Ik heb een heel laag bod gedaan met in mijn achterhoofd dat ook de tondeuse zelf of de lader kapot zou kunnen zijn. Ik had zoiets dan verkoop ik de scheerkop en de messen en dan heb ik mijn geld er weer uit, en als het daadwerkelijk de accu's (ca€ 80,-) waren dan had ik nog een redelijk goedkoop scheerapparaat
Zaterdag kwam hij binnen en toen heb ik eerst de accu's doorgemeten en die waren allebei goed, toen heb ik de scheerkop er af gehaald en de motor op zich deed het

Ik kon de scheerkop met de hand niet draaien dus die heb ik toen uit elkaar gehaald. Drie schroefjes en even goed kijken hoe alles in elkaar zit. De scheerkop bleek vol met haar te zitten.

dit kwam er uit.
Ik heb de kop overvloedig ingespoten met wd40 (kruipolie) en elke keer met de hand een stukje gedraaid tot hij redelijk soepel draaide. De boel weer in elkaar gezet en hij loopt weer als een zonnetje. Nu de messen nog even laten slijpen en ik kan er mee aan de slag.
Buiten dat ik blij ben met het mazzeltje en ik toch wel trots ben op mezelf dat ik hem weer gefixed heb vind ik het ook wel een beetje sneu voor de verkoper (nee ik stuur hem niet terug en ik ben ook niet van plan een bedrag bij te betalen

Maak na het scheren je tondeuse goed schoon, haal het mes er af en blaas de kop met een compressor even schoon, eventueel kun je ook de kop met een stofzuiger schoon zuigen