de dazen zijn weer in het land

ik zou WERKENDE dazen-spray willen kopen
want heb al vele soorten geprobeerd en geen 1 dat echt hielp
welk dazenmiddel gebruiken jullie
of maken jullie het zelf?
groetjs!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ateo schreef:Ik maak 1/3 azijn
1/3 dettol
1/3 water.
Voor het hoofd heb ik een citronella-stick

Gini schreef:Atex Daasspray werkt hier super. De rust keert echt terug in de wei als ik ze heb ingesprayed.
Dat heb je met die verschillende sprays, bij die ene werkt die en bij de andere dan weer niet.
En bij nog een andere werkt geen enkele spray en moet je naar de dekens grijpen.
Miekexclinie schreef:Ik kom nu niet op de naam, maar het werkt wel het is gemaakt van beenderen dacht ik het stikt verschrikkelijk. Maar het helpt der komt geen 1daas meer in de buurt.
Ik weet dat je het kan krijgen in spray maar die werkt iets minder wij hebben het in een onverdunde versie en dan moet je het met een spons of verborstel eropsmeren je hebt dan wel net een indianenpaardje maar eentje zonder dazen.
Als je wilt zoek ik de naam wel even op voor je.
LiseFederer schreef:Gini schreef:Atex Daasspray werkt hier super. De rust keert echt terug in de wei als ik ze heb ingesprayed.
Dat heb je met die verschillende sprays, bij die ene werkt die en bij de andere dan weer niet.
En bij nog een andere werkt geen enkele spray en moet je naar de dekens grijpen.
Een deken heb ik geprobeert maar na 2dagen helemaal vol met gaten ;o
Sjuimpje schreef:Wij gebruiken deze altijd als we in het bos gaan rijden.
http://www.dhpcultura.com/index.php?opt ... &Itemid=12
In de wei hebben ze gewoon vliegendekens op, volgens mij is er geen enkele spray die het uren lang volhoudt