Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

missylinsey schreef:ik heb nu me 200 grams deken al op. Maar wil hem dit weekend gaan scheren.
Denk dat hij dan over enkele maanden weer dik in ze vacht zit. Wat raden jullie aan? gwoon weer scheren en dan dikker deken op doen.

timokyana schreef:als jullie nu al een 200 grams op hebben met dit weer wat leg je dan op als het vriest?
Of hebben jullie ze alleen s nachts eronder?
De onze krijgt hem pas op als de temperaturen verder gaan zakken, hij zou het nu veel te warm hebben onder die deken.

Sjuimpje schreef:Als het heel streng vriest heb ik vaak 3 dekens op
Ligt er een beetje aan hoe snel het paard het warm heeft en of hij geschoren is.

Emaartje schreef:had ook op mijn paard de 150, grams opliggen,hij had best warm heb nu weer de ongevoerde regendeken eropgelegd omdat het best warm is deze week..wie heeft dat ook gedaan? en savonds staat hij op stal en overdag 6 uurtjes buiten ongeveer
Zou dit aan 't ras kunnen liggen?.. Sita_ schreef:Sjuimpje schreef:Als het heel streng vriest heb ik vaak 3 dekens op
Ligt er een beetje aan hoe snel het paard het warm heeft en of hij geschoren is.
3?
Vind je dat niet onwijs onhandig, dat schuift toch allemaal onder elkaar? En kan je paard dan nog wel bewegen met al die singels etc.