Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
MarjanB schreef:Marigo schreef:Zijn er fijne, wat goedkopere, alternatieven van de Rambo Summer/Autumn series? Of is het echt de investering waard?
Haf past heel goed in Rhino 6.0. (183), is de maat vergelijkbaar?
Ik heb een shires en die blijft tot nu toe lang goed
Marigo schreef:Zijn er fijne, wat goedkopere, alternatieven van de Rambo Summer/Autumn series? Of is het echt de investering waard?
gr_roos schreef:Marigo schreef:Zijn er fijne, wat goedkopere, alternatieven van de Rambo Summer/Autumn series? Of is het echt de investering waard?
Ik heb de Nika deken, bevalt heel goed, foto staat nog wel ergens in dit topiic. Hij heeft afgelopen najaar echt veel water gehad en de rug was altijd droog. De zijkanten ook, tenminste alleen als ie in het natte zand ging rollen niet.
https://www.nikahorseproducts.nl/dekens ... als-2.html
Symke schreef:Heb niet alles gelezen dus sorry als de vraag al geweest is....
Maar weet iemand welke vliegen dekens met een waterdichte rug er zijn?
En iemand er ervaren mee, is dat echt minder warm dan regendeken?
manzano schreef:MarjanB schreef:
Ik heb een shires en die blijft tot nu toe lang goed
Welke is dat? Ik zie er maar 1, maar die is nog steeds erg aan de prijs (tov Rambo)
Edit: wacht... deze nu ook gevonden: https://www.agradi.nl/tempest-original- ... -grijs.htm
manzano schreef:Protector valt idd anders. En de therapy van bucas valt bij mij weer groot. Beide paarden hebben daar een maat kleiner van. Dus zou ze niet vergelijken
xSCWx schreef:Zo dit is balen. Mijn nieuwe paard past de Rambo Protector niet die ik heb (175). Hij trekt strak op de borst en schoft waardoor hij op de hals open gaat staan. En zit te ver naar voren bij de billen. Ik krijg de achterste buik singel niet eens dicht zou dat opgelost zijn met een maatje groter? Bucas therapy 175 past ze perfect.