Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Fika schreef:Hij is oprecht niet te lang, dit is een screenshot uit de video in stap.
[ [url=m/m06UaU.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/StifIX.png]Afbeelding[/url] ]
Slmt9 schreef:Nouvel schreef:Die walkers sluiten vaak vrij hoog aan de voorkant om vrijheid voor de schouders te geven, dus denk niet ideaal om de hele dag op te laten.
Ja, dat is (helaas) ook mijn bevinding. Met eten komt het dan veel te strak te liggen op de schoft.
Bloodymary schreef:Ik hem hem ook sinds maandag bloot. Denk dat ik het zo laat. Hij staat 24/7 buiten en heeft ondanks de deken best een vacht aangemaakt. Die begint nu een beetje los te laten. Zo koud wordt het ook weer niet van het weekend, en als het echt erg is kan hij nog schuilen in een container.
Fika schreef:Ik vraag me af of dit eventueel een optie zou kunnen zijn?
Geheel zonder deken gaat helaas niet, paard maakt te weinig vacht aan en raakt enorm gestresst vanwege de kou.
Maar misschien geeft dit alsnog voldoende warmte?
Al zal dit dan weer niet optimaal zijn qua eten van de grond.
[ Afbeelding ]
Tancreda4 schreef:Eigenlijk de enige reden dat ik het overwoog was zodat er geen schuurplekken op de borst zouden ontstaan. Maar het is geen optie voor langdurig gebruik.Fika schreef:Ik vraag me af of dit eventueel een optie zou kunnen zijn?
Geheel zonder deken gaat helaas niet, paard maakt te weinig vacht aan en raakt enorm gestresst vanwege de kou.
Maar misschien geeft dit alsnog voldoende warmte?
Al zal dit dan weer niet optimaal zijn qua eten van de grond.
[ Afbeelding ]
Wat is je overweging voor zon deken? Want als het is omdat ze vooral rug beschermd maar verder wat luchtiger_niet te warm gaat zijn, dan zou ik een Rambo Summer series kunnen aanbevelen. Dat houdt de rug droog (en warm als je de liner gebruikt) maar is niet snel te warm. Mijn merrie heeft het snel te warm, maar artrose in de rug, en deze deken is echt een uitkomst.