Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
DuoPenotti schreef:Wel knap dat hij heel blijft
Ik vond model Harry's horse fijn.
Wel graas beperking maar niet heel streng. Open neusgaten.
Maar helaas niet meer in xxl. Anders had ik nu niet eens een thinline.
Koekie73 schreef:[ [url=m/7qT4N1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou daar ligt ‘ie weer. Een halsband heeft zo ook weinig zin. Pfff het is me wel een portret hoor.
Ik ga nog 1 keer een ander masker proberen. Welke zouden jullie adviseren? Hoi moet er goed mee kunnen drinken één kort gras moet geen probleem zijn.
Sanniej_ schreef:Koekie73 schreef:[ [url=m/7qT4N1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou daar ligt ‘ie weer. Een halsband heeft zo ook weinig zin. Pfff het is me wel een portret hoor.
Ik ga nog 1 keer een ander masker proberen. Welke zouden jullie adviseren? Hoi moet er goed mee kunnen drinken één kort gras moet geen probleem zijn.
Die van mij gaan alle 3 echt slecht op graasmaksers met alleen een gat.
Daarom staan ze allemaal met die van daspferdimblick. Evt. een greenguard op marktplaats zoeken?
Marrit13 schreef:Koekie, wat voor maat heb je nodig? Ik heb nog een greenguard liggen, 2 zelfs denk ik. Waarin in 1 (of beide slecht op de hoogte van mn eigen voorraad) een zachte inlage zit. Zelf erin gemaakt van soort dik tafelzeil, doorzichtig. Incl halster (of halsters ) en losse bandjes etc.
Koekie73 schreef:[ [url=m/7qT4N1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oskarrino schreef:Helaas is mijn graasmasker gisteren stuk gegaan, ik doe straks even tijdelijk z'n thinline weer om. Toch weer opzoek!
Hebben jullie ervaring met graasmaskers met een bont randje erin verwerkt?
https://www.agradi.nl/shires-graasmaske ... JEEALw_wcB
Zoals deze? Gaat het niet irriteren bij regen? Of zweten bij hitte?
Edit; of deze?
https://www.agradi.nl/norton-graasmaske ... t-full.htm
Het ziet er ongemakkelijk uit ofzo?
Veulen84 schreef:Koekie73 schreef:[ [url=m/7qT4N1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kwam van de week iemand tegen die deed de thinline vastmaken met elastiek omdat d'r paard de tyripjes doortrok.
Ben zelf echt heel tevreden met mij pferd in blicks. Maar die zijn met inlegplaat wel dik. Dus ze kunnen niet superkort gras eten.
Koekie73 schreef:Wat voor masker heeft ze om, J0anieke?
Kan zijn dat het wat teveel is inderdaad, zou eens kijken hoe het gaat om het ‘s nachts af te doen?
Ik heb inmiddels een andere strategie. Ik zet de pony halve dagen op de paddock met heel schraal hooi en de andere helpt op de wei. Wordt gek van die kapotte graasmaskers en bijbehorende kosten. Maar even aankijken hoe het zo gaat.