Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Ninx schreef:Mijn gras is nu wel extreem lang.....
Ik heb nu van die korven met een klein rond gat.... Dat is eigenlijk een beetje paardje pesten.
Het gras komt echt tot de boeg...... Zou er nog een masker zijn waar het ze mee zou kunnen lukken? Of is dat utopisch?
Dees schreef:Ninx schreef:Mijn gras is nu wel extreem lang.....
Ik heb nu van die korven met een klein rond gat.... Dat is eigenlijk een beetje paardje pesten.
Het gras komt echt tot de boeg...... Zou er nog een masker zijn waar het ze mee zou kunnen lukken? Of is dat utopisch?
Mijn haf kan dat hele lange gras prima door zijn Thinline-gaatje krijgen.
Ninx schreef:Mijn gras is nu wel extreem lang.....
Dees schreef:Voor mijn haflinger heb ik de grootste maat. Is groot, maar ik vind het eigenlijk wel fijn dat ie ruim zit. Vind het ook wel een kwpn maatje, tenzij heel smal neusje.
Independence schreef:Mijn paard krijgt toch elke keer zijn halster met thinline weer af... Ik word er wel een beetje moedeloos van. Iemand de gouden tip?
Sanniej_ schreef:Independence schreef:Mijn paard krijgt toch elke keer zijn halster met thinline weer af... Ik word er wel een beetje moedeloos van. Iemand de gouden tip?
Beugelriem aan de band van je halster en die om de nek. Tyrip als bevestiging dan breekt het in paniek situatie.
Independence schreef:Heb je een foto? Ik zie het nog niet helemaal voor me
Sanniej_ schreef:Independence schreef:Heb je een foto? Ik zie het nog niet helemaal voor me
Ik heb even een aantal printscreens gemaakt uit een filmpje voor verzorgers haha.
Hopelijk snap je wat ik bedoel.
Achter oren zit er een tyrip aan en daar gaat deze door.
Dit concept gejat van het greenguard halster.
[ [url=m/HnKG88.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vcDiXi.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BYifdr.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cD6Mxb.png]Afbeelding[/url] ]
Kan evt nieuwe foto’s maken mocht je interesse hebben.