Speciaal ook voor witte paarden is Daazenspray van Rokale laat geen vlekken achter en werkt echt!
Foulplay_
Geplaatst: 29-06-09 19:57
Oh, ik heb juist een mail gekregen van paardentips over een nieuw product van Atex Daas Spray die speciaal voor witte paarden is ! De naam is "Zzimply vliegenafweer" staat er Veel succes
Zzimply vliegenafweer heb ik gebruikt op mijn bonte, en indedaad laat geen vlekken achter. Maar ik kan nu niet echt zeggen dat het heel goed spul is. Voor spuiten en na spuiten.. ik zag het effect niet
cavaletti
Geplaatst: 30-06-09 12:43
Inderdaad Rokale daas en insectenspray. Het beste middel wat er is en laat geen vlekken na.
ellepel
Geplaatst: 30-06-09 14:11
klopt dat de zzimply geen vlekken maakt,maar veel effect geeft dat spul niet.
ik heb bremsenbremse en dat maakt ook geen vlekken en werkt heel erg lang
oneliners, omhoog schoppen en spam mogen niet. Deze zijn dus verwijderd.
zij
Geplaatst: 04-07-09 08:49
er is een heel uitgebreid topic over zzimply... ik kan dat ook niet echt aanraden... werkte bij die van mij iig voor geen meter.
bremsebrems laat geen vlekken achter, maar als het opdroogt wel kleine zwarte korreltjes-achtig-iets waar je gespoten hebt... bij die van mij tenminste
edit: maar hoort dit bij voeding en supplementen??? mod? toch eerder bij vsw ofzo?
je hebt trouwens van zedan ook antie vliegenspul welke niet vlekt de sp geloof ik
CarpeDiem
Geplaatst: 04-07-09 19:10
VS --> SV
Bedankt voor de Tems!
Hanneke184
Geplaatst: 04-07-09 19:14
Ik gebruikte altijd Bremse Bremsen, de gewone.
Maar nu is er van Bremse Bremsen ook Ultrafresh, zit in een witte fles. Vlekt niet en werkt echt super.
Heb van de week meerdere keren gereden en bij ons zijn best wel wat dazen, maar heb t paard ingespoten voor het rijden en heb geen last gehad. Helemaal niets. Terwijl me paard heel erg zweette.
ik heb een hele lichte isabel. Tot nu toe ingespoten met Anti-Daas van Atex, sinds kort met Ectoparasietenspray. Het werkt bij mijn merrie evengoed/evenslecht als de Anti-Daas, ruikt lekkerder en laat geen viezeplekken achter.
Bij mij werkte Zzimply ook niet. Heb nu een met look van Vividerm maar daar val je zelf haast mee dood.
selma07
Geplaatst: 08-07-09 21:47
Nog een vliegwerend middel wat wel aardig werkt is: Power Phaser van Leovet Witte fles met rode sprayflacon Bij mij werkt dat nieuewe zzimply ook voor geen meter,,, ik moet ook geen vlekspul hebben want heb namelijk een lichte haflinger
Maar ben erg benieuwd naar meningen van meerdere mensen over wat ik eerder heb gelezen die nieuwe bremsen bremse die niet vlekt