Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Aranel schreef:Ik heb er nog nooit van gehoord maar ik zet ff een stipje, ben benieuwd naar eventuele ervaringen.
stipjes mogen namelijk niet 

Marion71 schreef:Ik ben ook erg benieuwd naar de werking van die halsband. 1 van mijn merries is nl. allergisch voor alles dat vliegt en steekt(na bloedonderzoek vastgesteld. Ze schudt en proest van juni tot sept. voortdurend). Ik zou haar van top tot teen in moeten pakken. Zo'n masker vond ze al geen goed idee, dus dat wordt hem niet. Daarnaast hou ik er ook niet van, je beperkt ze enorm in sociaal gedrag. Maar goed in haar geval is het medisch noodzakelijk dat ik wat aan de stekers doe. Da's anders bij m'n andere paarden. Nu gebruik ik vliegensprays en spray haar goed in en bij veel steekbeesten een aantal keren per dag. Ik denk dat ik die band toch maar ga proberen, dan horen jullie natuurlijk wat ik ervan vind.
hoor het heel graag van je..
hoor het graag van je..
kaatjemuts schreef:...waar ik wel goede berichten over heb gehoord, zijn plastic dingetjes (in de vorm van oornummers) voor koeien. die hang je aan t halster of in de manen en die schijnt super te helpen. het nadeel is wel dat je t alleen in grootverpakking kan krijgen en dat t dus aardig in de centen kan lopen, behalve als je t met een grote groep koopt ...
. Zo´n ding was niet eens duur, ik heb er 5 € voor betaald en dat vind ik een hele nette prijs voor een zomer.
), dus dit was iig een goed alternatief
. Ubana schreef:die voor koeien werkt idd heel goed.. maar die zijn me iets te prijzig..
. (Áls je al aan 1 fles per seizoen genoeg hebt
!) jowien schreef:Als ik het goed lees werken die flapjes alleen tegen vliegen. Niet tegen de mugjes die zomereczeem veroorzaken.
(Dat zou helemaal mooi zijn....!)
dazen!
is het misschien wel het proberen waard
.