Gezien het feit er in Bodegraven toch een vrij grote manege is gevestigd en een aantal kleinere pensionstallen wil ik jullie toch even tot het volgende attenderen;
Vandaag 13-08-08 is waarschijnlijke op klaarlichte dag mijn Rossner Amerika zadel (1,5 jaar oud) gestolen uit de 'afgesloten' zadelkamer van onze privéstalling. De bewuste dieven zijn NIET selectief en hebben alleen mijn zadel mee genomen, gezien deze vooraan hing. Andere (duurdere) zadels hebben ze laten hangen. Dieven zijn vermoedelijk te voet geweest met een auto elders aan de Oud Bodegraafse weg!!
Ivm het late tijdstip van ontdekken kunnen wij morgen pas aangifte doen. We zullen dan ook horen of er meerdere diefstallen in de omgeving hebben plaatsgevonden
Ik kan nog een diefstal bevestigen op dezelfde dag, in Driebruggen (dus pal naast Bodegraven!!!). Op klaarlichte dag, een keurige nederlandse meneer rond de 35, witte blouse, blauwe nette broek in een grijze Volkswagen Passat sedan kwam het erf op om de weg te vragen aan iemand die een paard aan het rijden was. Op de terugweg is hij blijkbaar de stal in geglipt, heeft de hoes van het zadel getrokken, meegenomen en weg was meneer!
Gaat overigens om een écht zo goed als nieuwe Prestige Doge, boommaat 34, 17 inch.
Ja heel vervelend en ook zo brutaal zou hij nu echt denken dat niemand hem zou herkennen? . Gewoon zijn gezicht laten zien he ik vind het zo jammer dat ik het kenteken niet kon zien omdat ik aan het rijden was grrrrr