Jonge amazone valt van paard in Hooghalen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joto

Jonge amazone valt van paard in Hooghalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-08 10:51

http://www.112drenthe.net/

Een amazone die met haar paard aan het oefenen was, is van haar paard gevallen.
Door de val heeft ze misschien letsel opgelopen, waarna buren direct de hulpdiensten hebben gewaarschuwd.
De ambulance personeel nam het zekere voor het zekere en heeft de jonge dame overgebracht naar het ziekenhuis.

Mede omdat het een jonge amazone betrof waren de emotie hoog.
Er is niet bekend hoe het met haar gaat.

Klik hier voor foto's.

Maaartss

Re: Amazone valt van paard Hooghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 11:03

Soo das balen man!
hope dat het snel beter met haar gaat:)

Caesar

Re: Jonge amazone valt van paard in Hooghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:12

Kan ik uit het bericht halen dat de jonge amazone niet met een begeleider aan het rijden was omdat de buren de hulpdiensten hebben gewaarschuwd?

Wel heel erg sneu voor het kind, maar ik lees de laatste tijd nieuwsberichten die ik niet de moeite vind als VP nieuws. Er vallen dagelijks wel meer mensen van hun paard...

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:17

Ook mijn gedachte. Tis zeker komkommertijd.

Als er bij ons iemand van z'n paard valt heeft dat hooguit een lekkere vlaai tot gevolg en geen nieuwsbericht...

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:30

Zo zeg die moet een flinke smak gemaakt hebben. Hopelijk valt letsel mee. Veel sterkte.

Over de mensen die hierboven melden dat ze wel vaker gratis vliegles krijgen en dit niet gemeld wordt in krant etc. Ik mag hopen dat elke keer dat jullie van je paard vallen je niet wordt opgehaald met de ambulance. En inderdaad eindigen met een lag een blauwe plek en een stuk vlaai, want dit meisje zal er toch wel een flinke schrik en misschien wel een trauma aan overhouden (al hoop ik dat niet voor haar). Vind het dan ook voorpagina waardig.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:43

Wow, jammer hoor, toen ik van mijn fjord flikkerde en daarbij een poot brak werd ik ook geen voorpagina nieuws Huilen van het lachen En ik ben toen toch echt met de ambulance afgevoerd ROFL

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:44

Hoop dat het allemaal een beetje mee valt met het letsel van de amazone. Heel naar als je van je paard valt en je hebt letsel.
Echter ook ik vind dit geen voorpagina nieuws. Hoe vervelend het ook is voor amazone en familie etc.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:45

Hoe dan ook, het is buitengewoon naar om van je paard te kukelen.. En ik hoop dat ze er snel weer bovenop is.

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:50

misschien heeft dat meisje wel ernstig letsel.
er is nog weinig bekend.

ik hoop dat het allemaal mee valt voor het meisje.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:51

Jeetje komt een beetje over alsof mensen jaloers zijn dat zij de voorpagina niet gehaald hebben Bloos
Moet het nu zo vaak herhaald worden dat iemand hetn iet voor pagina nieuws waardig vind?

Sneu voor het meisje hopelijk vallen de verwondingen mee

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:52

Thats_Me schreef:
Zo zeg die moet een flinke smak gemaakt hebben. Hopelijk valt letsel mee. Veel sterkte.

Over de mensen die hierboven melden dat ze wel vaker gratis vliegles krijgen en dit niet gemeld wordt in krant etc. Ik mag hopen dat elke keer dat jullie van je paard vallen je niet wordt opgehaald met de ambulance. En inderdaad eindigen met een lag een blauwe plek en een stuk vlaai, want dit meisje zal er toch wel een flinke schrik en misschien wel een trauma aan overhouden (al hoop ik dat niet voor haar). Vind het dan ook voorpagina waardig.

Een flink smak? De ambulance heeft het zekere voor onzekere genomen, dat wil zeggen dat ze op eerste oog niets verontrustends hebben kunnen vinden, maar waarschijnlijk is het jonge meisje erg van streek geweest..mede doordat het om een jong meisje ging hebben ze haar meegenomen, omdat de emoties daardoor hoog opliepen. Als ik het bv was geweest, hadden ze me weer op laten stappen bijwijze van.
Mag dus hopen dat het allemaal meevalt zoals het bericht doet vermoeden..

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:54

Jaaa uhh hier viel gisteren ook iemand van haar paard, ook ambulance en alles erbij, ook veel mensen die zich zorgen maken.
Waarom staat zij er dan niet op?
Tuurlijk is iedereen jaloers op dit meisje joh Clown

Het is wel erg natuurlijk voor het meisje en mensen op haar heen, en ik wens haar ook veel sterkte toe maar kom op, VN?
Laatst bijgewerkt door iris_oo op 14-07-08 13:14, in het totaal 1 keer bewerkt

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 12:59

ik hoop voor 't meisje dat het niet al te erg was.

Maar ik snap ook niet dat dit VN moet zijn, jee zeg. En ik erger mij trouwens behoorlijk aan de schrijffouten in het nieuwsbericht (niet tegen TS gericht, die fouten staan in het oorspronkelijk bericht).

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:06

Beetje vaag en slecht opgeschreven bericht dit. Ik hoop voor het meisje in elk geval dat het allemaal meevalt.

Naar aanleiding van alle vragen waarom dit op VN staat, ben ik wel benieuwd of de Bokt-nieuwsredactie hier beleid over heeft. Is het niet gewoon zo dat alles wat met paarden te maken heeft, dat verschijnt op sites van hulpdiensten, persbureaus of andere informatiebronnen, gemeld wordt op VN? Die indruk krijg ik in elk geval af en toe.
Voor de volledigheid prima, maar soms staat er dus een onvolledig bericht tussen, of een bericht dat als 'komkommernieuws' wordt beschouwd. Bij kranten worden selecties gemaakt uit de politieberichten. Misschien is dat een overweging waard? Aan de andere kant: als je een bericht onzin vindt, lees je het toch gewoon niet..? Clown

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:45

Ach, meestal gaat het goed, maar soms staat er een bericht tussen dat (achteraf) ook op ON had kunnen staan Clown
Maar om hem nu nog eens te verplaatsen is een beetje laat Haha!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:20

VN -> ON

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:03

Moderatoropmerking:
enkele zeer offtopic reacties verwijderd, graag ontopic verder