Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azzaro schreef:TS heb jij carlos de afgelopen jaren nog gekend? Zou graag willen weten hoe zijn laatste jaren zijun gelopen
hns schreef:Azzaro schreef:TS heb jij carlos de afgelopen jaren nog gekend? Zou graag willen weten hoe zijn laatste jaren zijun gelopen
Ik heb hem een paar keer gezien en heb ook nog contact met de eigenaar Piet Loof. Als je wil kan ik je zijn email PBen.
Azzaro schreef:arme carlosje wat stinkmodder dat hij zo aan zijn einde moet komen.
ik herkende hem gelijk op de foto. heb op hem leren rijden in de tijd dat hij nog bij ons in purmerend op de manege stond.
hij een heeft een goed leven gehad en was de favoriet van iedereen op de manege
TS heb jij carlos de afgelopen jaren nog gekend? Zou graag willen weten hoe zijn laatste jaren zijun gelopen
Tundra schreef:wow schrok er wel van, dat hij op zo'n manier om het leven moest komen, het was een super pony en heb altijd heerlijk op hem gereden
mellamoshan schreef:Tundra schreef:wow schrok er wel van, dat hij op zo'n manier om het leven moest komen, het was een super pony en heb altijd heerlijk op hem gereden
dat had ik ook, kreeg even kippevel. had niet gedacht dat ie zo aan z'n einde zou komen...