Uitgegeven: 12 september 2006 17:38 Laatst gewijzigd: 12 september 2006 17:51
CUIJK - Een pony in een weiland in Cuijk is afgelopen weekeinde met een onbekend voorwerp in de buik gestoken en vermoedelijk daardoor op zondag overleden. De politie heeft dat dinsdag bekendgemaakt.
Het hekwerk van het weiland werd op zaterdag of zondag vernield.
Een veulen en verschillende pony's liepen daarom los rond in de omgeving. Voorbijgangers, die de verwondingen constateerden, waarschuwden de eigenaar. Enkele uren later overleed de pony. Van de dader(s) ontbreekt elk spoor. De politie is op zoek naar getuigen.
ooooo ik had dit dus ook geplaatst, alleen ergens anders Ja het blijft triest, maar het blijft na mij idee ook orde van de dag. Niemand kijkt meer op van o jee pony vermoord of hond verdronken. Lijkt allemaal normaal te gaan worden in deze samenleving
het moet niet gekker worden.. welke stomme idioot doet nouw zulke dingen... deze mensen moeten ze echt gewoon handjes afhakken ofzow.. dan kunne ze dit soort idiote dingen ook niet meer doen
Echt verschikkelijk dat er zulke zieke personen op de wereld rondlopen! Zoals velen het met mij eens zijn: Hier kan ik echt boos om worden Dat arme paard!
Als de politie nou eens geen onzinnige boetes voor 5 km te hard rijden enzo uitschrijft, maar eens op zoek gaat naar de daders van deze voorvallen, dit kan toch niet doorgaan? Wanneer stopt dit zinloze geweld nu eens?!