Paardensport: Van Grunsven start niet met Salinero

Moderators: MirandaD, Warboel, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Dyyy

Paardensport: Van Grunsven start niet met Salinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 15:08 Tip de Nieuwsredactie

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 17:47

wat jmrr zeg!!
maar het klinkt wel een beetje kakkerig, verstapte zich nadat hij geschrokken was.
naja ik was er niet bij

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 07:00

hij verstapte zich en nu mag hij niet een wedstrijd lopen? Dus issie nou kreupel of niet? Dat vind ik wel raar... Als ie niet kreupel was had ik hem gewoon mee genomen hoor!

Two things: if it makes you happy, do it. If it doesn't, then don't.

Tab for a cause:Goede doelen steunen door nieuw tabbladen te openen in je browser!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 07:05

Jongens dit is oud nieuws, het NK is allang weer achter de rug Haha!!
Dit topic is ook van 25-6! En het onderwerp is uitgebreid besproken hier op Bokt Lachen.

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:04

Hier 1 van de topics waarin alles besproken is geweest; [WD] Uitslagen NK Nijmegen "live" te volgen Lachen (met dank aan grandeur voor het opsporen Knipoog )
Aangezien het nu een verouderd topic is en voordat er misschien verwarring in komt sluit ik het af.

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten