Brand in middewaard :(:(

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Brand in middewaard :(:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 14:48

BRON: http://www.telegraaf.nl

HEERHUGOWAARD - In winkelcentrum Middenwaard in het centrum van Heerhugowaard is in de nacht van zondag op maandag een zeer grote uitslaande brand uitgebroken. Het vuur in ontstaan in het bowling- en partycentrum in Middenwaard. De brand woedt niet alleen in de bowlinghal, maar ook in het aangrenzende cultureel centrum waarin onder meer een theater is gevestigd, aldus een politiewoordvoerster. Rond half zeven gaf de brandweer het sein brand meester.

Cultureel centrum De Schakel moet volgens de politie als verloren worden beschouwd, de schade aan het bowlingcentrum is aanzienlijk. Naast de bowling en het cultureel centrum raakten ook een bakkerswinkel en een reisbureau ernstig beschadigd door de brand.

De winkeliers worden door de politie opgevangen in het gemeentehuis van Heerhugowaard. De gemeente heeft voor het publiek een informatienummer geopend. Volgens een woordvoerster van de gemeente blijft het winkelcentrum maandag waarschijnlijk de hele dag gesloten.

Middenwaard is een overdekt winkelcentrum. Eigenaar Corio en de gemeente hebben plannen gemaakt om het centrum de komende jaren te moderniseren en uit te breiden. De winkelvoorziening bevat onder meer twee supermarkten.

aldus de telegraaf.nl

BRON: http://www.noordhollandsdagblad.nl

Afbeelding
heerhugowaard-(stond het zelfde als hier boven met oopk noghet volgende:)

De omgeving van de brand is niet toegankelijk voor het publiek. Het betekent ook dat het winkelcentrum '' Middenwaard'' vooralsnog de gehele dag gesloten is. De gemeente heeft een algemeen informatienummer in gebruik genomen. Dat is 072-5761200.



ik vond dit toch even de moeite waard om te plaatsen aangezein iedereen middewaard wel kent en dit toch best wel erg is
Laatst bijgewerkt door Jenbuc op 10-05-04 15:02, in het totaal 3 keer bewerkt

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com


Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 14:51

echt vet erg,middewaard gesloten Verdrietig
natuurlijk ook flinke schade enzo.
nou ik hoop dat ik en alle andere mensen snel weer kunnen winkelen en dat voor de eigenaren de schadebedrag mee valt

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 15:03


Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

roos_numan

Berichten: 1201
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:25

jah ik weet het ben er vanmiddag geweest vet erg!!! alles kapot!! ik snap niet dat zo iemand dat kan doen!

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 16:31

Ik heb het ook gehoord...en aangezien mijn school(huygenwaard) er vlakbij is was het vandaag onderwerp van de dag bij mij op shcool!
Ik ben zelf neit wezen kijken,maar van verhalen heb ik dat er echt neits meer over is!

Best wel een schok!

Ach gutWees maar niet bang, overwin dat gevoel, 't gaat niet vanzelf, ik weet precies wat je bedoeld.
Nu heb je angst, weet je niet hoe het moet. Wees maar niet bang, het komt vanzelf weer goed! Ach gut


Bokkende Fjorden Rijder #94

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 18:42

er is nog best veel over,het is afgezet tussen we en de twee gebroeders,maar hoe de rest er allemaal uit ziet?

wat wel een voordeel is(maybe lullige reactie) is mischien een uitverkoop bij diverse zaken ivm met brand en water schade was ook zo toen bij de marca.
maar dit is inderdaad gewoon te gek voor woorden

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:44

Daar had ik laatst nog gebowld...

Vriendjes zijn? Dag bowlingbaan...

Jenbuc
Berichten: 5630
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 18:05

maar gelukkig is allesgoed afgelopen en is middewaard weer open...

Ben weg van bokt graag verder contact met: jenniferulrich17@hotmail.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babe02, bellieee, Bora2013, IASCrawler, nimbletje, runnerfan en 9 bezoekers