Mooie tanden voor jouw paard!
Naast de T-shirts en de coole petjes willen wij ons assortiment flink gaan uitbreiden. Een aantal nieuwe producten zullen we hier onder presenteren, maar we willen via deze weg ook aan jullie vragen waar behoefte aan is. We horen dus graag wat jij zou willen kopen met het mooie Boktlogo erop. Op dit moment hebben we de dus Bokt T-shirts en de Boktpetjes. We zijn op dit moment ook aan het kijken of we de Boktsleutelhangers ook weer terug in het assortiment kunnen krijgen. Maar we zijn heel erg benieuwd of er ook behoefte is aan Boktspringschoenen, Boktdekens, een Boktdekje of…? Vul zelf maar aan. Als er voldoende vraag naar is gaan we kijken of we deze spullen kunnen ontwikkelen.
Als aanvulling op de kleding komen we nu in ieder geval al met de Boktpyjama!! De Boktpyjama is in Boktblauw verkrijgbaar in de maten S tot en met XXL. Voor de dames hebben een licht getailleerde versie. Voor de heren een uniseksmodel. Op de achterkant van de pyjama staat ons logo en op de voorkant kun je een eigen foto laten bedrukken. Zo hoef je ook ’s nachts niet zonder je lieveling te zijn! De Boktpyjama is inmiddels al uitvoerig getest door de teamleden en zij zijn zeer tevreden over de pyjama. De Boktpyjama zal verkrijgbaar zijn voor slechts € 9,95 (ongeacht welke maat je besteld).
Daarnaast verwachten we een echte noviteit te hebben! Bokt heeft namelijk een echte Boktpaardentandenborstel voor de Nederlandse markt laten ontwikkelen. Uit onderzoek blijkt namelijk dat het met veel paardentanden slecht is gesteld. Ze zijn vaak bruin en tussen de tanden blijft vaak nog wat voedsel zitten. Met onze paardentandenborstel, uiteraard in de kleur Boktblauw en voorzien van ons logo, kun je op eenvoudige en simpele wijze de bruine aanslag wegpoetsen. De geur die soms uit een paardenmond komt wordt veelal veroorzaakt door rottende etensresten. Aan de achterkant van de tandenborstel komt een kleine haakje waarmee je tandsteen gemakkelijk kunt verwijderen. In combinatie met de smakelijke tandpasta is een stinkende geur uit de paardenmond voor altijd verleden tijd. Met deze borstel hoeft je minder vaak naar de paardentandarts én je paard kan fris voor de dag komen. De paardentandenborstel is in Amerika al een groot succes en Bokt heeft via het Amerikaanse bedrijf kunnen regelen dat deze borstel nu ook exclusief in Nederland verkrijgbaar zal zijn. De 25-jarige Erin Rosca uit Wellington, Amerika: “Sinds ik de paardentandenborstel gebruik, hoeft mijn paard nog maar een keer in de twee jaar naar de paardentandarts. Doordat je tandplak voorkomt, blijft het tandvlees van mijn paard gezonder en heeft hij veel minder last van tandsteen en worden de tanden minder aangetast. Voorheen moest ik veel moeite doen om de borstel vanuit het buitenland te importeren.”
De 18-jarige Caroll-Ann Nartliebe uit New York zegt: “Mijn paard ruikt regelmatig uit z'n mond. Misschien ook niet zo gek als je bedenkt dat hij dagelijks twee schepjes knoflookgranulaat over z'n eten krijgt. Die knoflook helpt uitstekend tegen vliegend gespuis, heb ik gemerkt. Helaas moest mijn paard laatst naar de kliniek en daar wil je je paard natuurlijk niet achterlaten terwijl hij zo uit z'n mond stinkt. Ik heb me toen rot gezocht naar een geschikte tandenborstel en ik heb die uiteindelijk gevonden. De tandenborstel was net op tijd binnen! Door een paar dagen goed te poetsen, stonk mijn paard niet meer uit z'n mond! Het kliniekbezoek is daardoor wel zo prettig verlopen.” Je krijgt bij je bestelling ook een tandpasta (t.w.v. €7,95) gratis die geschikt is voor het paardengebit. In de pasta zitten natuurlijke kruiden die ervoor zorgen dat vuiligheid zich niet meer hecht aan het gebit. De tandpasta kan zonder moeite worden doorgeslikt door het paard. De tandpasta is op dit moment alleen verkrijgbaar in de smaak wortel. In de toekomst hopen we dit uit te breiden met de smaken appel en banaan. Met de tube kun je bij normaal gebruik ongeveer 9 a 10 maanden vooruit. Onze Amerikaanse leverancier adviseert 1 maal per twee weken de tanden te poetsen. De Boktpaardentandenborstel met tandpasta is verkrijgbaar in 1 maat (geschikt voor alle paarden) voor slechts €29,95. De borstel en tandpasta worden geleverd met een heldere en Nederlandstalige handleiding.
Op dit moment hebben we voor de Boktpyjama en de Bokttandenborstel een promotieactie lopen. Als je vandaag een Boktpyjama én een Boktpaardentandborstel bestelt betaal je maar slechts € 36,50!!! Dit is inclusief de verzendkosten. Let op! Deze actie loopt alleen vandaag. Vanaf morgen geldt de reguliere prijs.
Laat in dit topic het volgende bericht achter: Ja, ik maak vandaag gebruik van de speciale Bokt pyjama + tandenborstel actie. Een moderator zal dan via pb contact met je opnemen en de benodigde gegevens met je doornemen. In verband met de verwachte drukte kan dit een week in beslag nemen. De actieprijs blijft echter gewoon geldig. Het enige dat je daarvoor hoeft te doen is vandaag bestellen. Je hoeft dus niet in dit topic je gegevens achter te laten. Alleen de zin Ja, ik maak graag vandaag gebruik van de speciale Pyjama + tandenborstel actie! is voldoende.
Wil je alleen de pyjama bestellen meldt dan: 1. Ja, ik wil graag alleen de Boktpyjama!
Wil je alleen de Bokttandenborstel meldt dan: 2. Ja, ik wil graag alleen de Bokttandenborstel!