Het is het team van de Dutch Paint Horse Club oftewel de Dutch Diamonds gelukt om te winnen in Fort Worth op de Youth World games in America.
Dit jaar bestond het team uit Isabella van Seumeren, Lisanne Olyhoek, Chelsea van der Berg, Vera Houweling en Jamie Meeuwissen. Het team wordt begeleid door Jan Pieter Koopman en Nikki India.
Met een geweldige rit in de Horsemanship van Jaime (1e) , Vera 2e in de Trail, Isabelle 3e in de Showmanship en Lisanne 5e in Hunt Seat Equitation heeft ons jeugdteam de Titel van Youth World Games Champion gewonnen.
Dit team, met Chelsea van de Berg als reserve ruiter, heeft onder begeleiding van Coach Jan Pieter Koopman en Nikki India een top prestatie neergezet en in Fort Worth op de Worldshow onze Nederlandse Paint familie op de kaart gezet.
We waren achter de schermen al bezig met een verslag Daarnaast is het wellicht handiger om ons even te pben. We kunnen helaas niet alles tegelijk onder ogen krijgen.
Ontopic: gefeliciteerd met deze super overwinning!
WOW!! Ookal heb ik nu geen Paint meer en ligt m'n lidmaatschap van't bestuur alweer vér achter me, Paints en de Paintclub blijven altijd een speciaal plekje in m'n hart houden, blijven altijd stukje 'van mij' en ik ben echt ZO ONTZETTEND TROTS op de jongens en meiden die dit geflikt hebben!! Super knap om dit in het land waar het spelletje is uitgevonden te presteren! Gefeliciteerd en een dikke 'Hat's off' voor iedereen die aan dit succes meegewerkt heeft.