Kloon van Poetin gedekt door Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Kloon van Poetin gedekt door Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-10 10:20

http://www.dehoefslag.nl

De namen van beroemde merries die gedekt worden met Moorlands Totilas blijven binnenstromen. Nu is bekend geworden dat de genen van Poetin via de gekloonde Poetin Z zijn samengebracht met die van de nummer 1 van de wereld.

De driejarige Poetin Z, in eigendom van het Franse Haras de Hus, is reeds gedekt met Totilas en het embryo zou succesvol zjin overgezet in een draagmoeder.

s6801881

Re: Kloon van Poetin gedekt door Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:22

Bijzonder. Ben heel benieuwd hoe deze kruising uitpakt :)) de genen van poetin (uit een kloon dus mogelijke mutaties daar gelaten) keer totilas.

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:08

Cayenne schreef:

De namen van beroemde merries die gedekt worden met Moorlands Totilas blijven binnenstromen. Nu is bekend geworden dat de genen van Poetin via de gekloonde Poetin Z zijn samengebracht met die van de nummer 1 van de wereld.

De driejarige Poetin Z, in eigendom van het Franse Haras de Hus, is reeds gedekt met Totilas en het embryo zou succesvol zjin overgezet in een draagmoeder.

Waar gaan we heen met deze techniek...
Een kloon van Poetin (dus geprutst) gedekt met Totilas en dan de embryo hieruit in een draagmoeder geplaatst.....ik vind deze ontwikkelingen helemaal niks.
Embryotransplantatie ok, maar de rest....nee

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:11

Het gaat wel ver allemaal... Knap dat ze het allemaal kunnen, maar het wordt een beetje misbruikt. Desondanks ben ik benieuwd naar het "resultaat".

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:12

Vind het ook wat ver gaan, maar ben benieuwd wat eruit komt!

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:16

gaat erg ver inderdaad.. Maar zal zeker een top paardje worden. :)

stoffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 00:00

fenna1995 schreef:

een topper ik ben eerder bang voor een flopper

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 00:01

kiana schreef:
Cayenne schreef:

Een kloon van Poetin (dus geprutst) gedekt met Totilas en dan de embryo hieruit in een draagmoeder geplaatst.....ik vind deze ontwikkelingen helemaal niks.

Nou idd zeg...
Ergens hoorde iemand wel de kassa lade rinkelen maar niet zijn verstand...

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 03:42

kiana schreef:
Cayenne schreef:

Ach waarom niet, ik ben heel benieuwd naar dat veulen. Dat moet toch wel een hele aparte worden uit zo`n merrie en daarlangs de selectieprocedure rondom Totilas?

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 19:41

ach waarom zouden die technieken er een minder veulen van maken?? als het embryootje gewoon netjes gaat ontwikkelen in de draagmoeder dan zit daar echt geen verschil in hoor :p
ik hoop dat er volgend jaar weer een topper op de wereld gezet wordt :D
en het is toch juist vet knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen ! Ja het is niet meer helemaal natuurlijk... maar dan zou je ook wat van KI/diepvries kunnen zeggen ;)

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 19:43

stoffel schreef:
fenna1995 schreef:

een topper ik ben eerder bang voor een flopper

waar slaat dat nou weer op :S

stoffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:04

Als je denkt dat, fokken gewoon twee toppers bij elkaar brengen is, je de plank behoorlijk mis slaat.

en dan kan je topper wel eens een flopper worden

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:09

stoffel schreef:
Als je denkt dat, fokken gewoon twee toppers bij elkaar brengen is, je de plank behoorlijk mis slaat.

Ik heb totaal geen verstand van fokken maar dit denk ik ook,er staat iig een enorm hoge verwachting op dit veulen en of ie dat waar gaat maken?arm ding...

Joyce900

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 00:10

Klonen mislukken meestal. Er lopen al klonen rond van beroemde paarden en die lijken vooral nergens op.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:43

stoffel schreef:

ja tuurlijk maar wie zegt dat deze combi niet past?? misschien fokt de merrie wel wat totilas mist
dus om nou meteen te roepen dat het een flopper word vind ik erg kort door de bocht

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 12:46

Joyce900 schreef:
Klonen mislukken meestal. Er lopen al klonen rond van beroemde paarden en die lijken vooral nergens op.

Die springen in verband met hun leeftijd nog niet op hetzelfde niveau als hun voorganger, dus dat kun je nog helemaal geen mislukking noemen :)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:48

Eerlijk gezegd krijg ik hier toch wel een beetje wrang gevoel bij. Niet zozeer vanwege de combinatie, maar het feit dat het zo ingegeven lijkt te zijn door de menselijke hebberigheid van altijd maar méér, en dan vooral als het om de centen gaat..
Draagmoeders ok, dat is nog wel voor te stellen. Maar is het eigenlijk niet allemaal het zoveelste bewijs dat wij mensen denken dat alles maar 'maakbaar' is en we uiteindelijk niks meer te bieden hebben dan een verklote wereld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:51

kiana schreef:
Cayenne schreef:

Als dat veulen geboren is dan kun je er nog diverse chipjes en geheugenkaarten in plaatsen en hier en daar wat schroefjes aandraaien voor een mooi effect.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:51

dus als er een kloon van poetin is (wat iedereen al wist) mag hier niet met totilas gefokt worden maar wel met de knol van de buurman?? snap het probleem echt niet..

easterimage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:54

ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit een raar bericht vindt!

want het is ook nog eens met diepvries sperm, toch?

diepvries sperm, gekloonde merrie en dan in een draagmoeder... bizar dat dit nu blijkbaar zo 'normaal' is dat het gewoon op internet staat.

ben benieuwd welke narcistische regeringsleiders al kloontjes hebben lopen met diepvriessperma en draagmoeders.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:58

wat is er raar aan diepvries sperma dan ? :S ook die snap ik weer niet..

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 13:01

It's a wicked, wicked world! Inderdaad best wel bizar. Maar ben stiekem wel heel benieuwd nu... En ik denk iedereen. Het is toch te interessant om te laten lopen en vanwege de namen wordt er dan veel geld ingepompt. Het arme wezentje wat er uit komt :(:) nog voor het ooit het levenslicht heeft gezien, zelfs maar op een veulentje lijkt, is het al geld waard en moet het presteren...

kiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 13:01

Jannepauli schreef:
Eerlijk gezegd krijg ik hier toch wel een beetje wrang gevoel bij. Niet zozeer vanwege de combinatie, maar het feit dat het zo ingegeven lijkt te zijn door de menselijke hebberigheid van altijd maar méér, en dan vooral als het om de centen gaat..
Draagmoeders ok, dat is nog wel voor te stellen. Maar is het eigenlijk niet allemaal het zoveelste bewijs dat wij mensen denken dat alles maar 'maakbaar' is en we uiteindelijk niks meer te bieden hebben dan een verklote wereld?

PUNT |(

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 13:02

Topper + topper = topper ? Natuurlijk niet...... Beetje jammer dat mensen dat serieus denken, want er is vast niet op exterieur geselecteerd.....

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 13:05

tuurlijk niet angelita, maar topper x boeren niksnut is al helemaal niks :Y)