Vivace de Jeu, voorheen onder het zadel bij Adelinde Cornelissen, staat nu in training bij Edward Gal in Harskamp. Adelinde kreeg de achtjarige vosruin vorig jaar onder haar hoede en bracht hem uit tot en met de Lichte Tour. Vivace de Jeu (Contango x Cocktail, in eigendom van Emmy de Jeu) staat inmiddels al bij Edward op stal en zal ook door hem worden uitgebracht in de sport. Edward heeft naast Vivace de Jeu ook nog Sisther de Jeu en Asther de Jeu onder het zadel.
Het zal wel zn redenen hebben en zoals Sjoert al zegt dat gaat ons niks aan anders was het wel vermeld. Ben benieuwd wat deze combi ons gaat brengen, ik hoop veel moois
@ Sjoert: Hoezo dat niet? Zou het graag willen weten. Denk dat dit ook wel echt bekend wordt gemaakt. Of dit de werkelijke reden is weet je natuurlijk nooit.
Tja het gaat ons idd niets aan. Maar vind het nu geen mannenpaard om het zo te zeggen. Dus de reden erachter lokt wel nieuwsgierigheid uit. Maar ja het zijn dezelfde eigenaren als Sister, dus ergens logisch
Edward kan best tegen een geintje hoor en met dat paard komt 't echt wel goed, daar twijfel ik niet aan.
Barmat
Geplaatst: 30-03-10 15:21
Dat Edward humor heeft is zeker zo, maar waarom altijd en eeuwig dat goedkope gezeik over homo-zijn? Verzin dan eens iets origineels! Deze hebben we nu wel gehad zo ondertussen.
Anoniem
Geplaatst: 30-03-10 15:26
Jeetje, de enige die hier loopt te 'zeiken'... is in ieder geval niet degene die een grapje maakt met betrekking tot de geaardheid van Edward Gal! Kom op zeg, het was gewoon wel een beetje een inkoppertje, en een grapje moet kunnen toch? Dat mensen daar niet om kunnen lachen begrijp ik, maar dat betekent niet dat je meteen op je achterbenen moet staan bij het minste of gerinste grapje wat niet jouw gevoel voor humor is..
Anyway, ik vind het een gaaf beest, en ben stiekem ook wel benieuwd naar de reden. Puur uit nieuwsgierigheid